PS4-controller werkt niet

Theems01 - Gewijzigd op 6 okt 2017 om 19:03
 Jannie2323 - 20 jul 2018 om 16:56
Hallo,
Mijn dualshock 4 controllers werken niet, er is nooit wat mee gebeurd kwa gooien sla of wat dan ook. Heb ze al vaak gereset maar het heeft geen nut. Is hier een verklaring voor? Knoppen werken niet en ze doen andere dingen dan ik ze vraag. Bijv. ik druk op rondje werkt niet, ik loop met een speler op fifa 18 rend die speler de hele andere kant op. Met call of duty schiet mijn personage zonder dat ik de r1 knop indruk.
Alvast bedankt!
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
6 okt 2017 om 03:29
Je zou eens kunnen proberen de database van je PS4 te resetten via de 'veilige modus'. Hierdoor herstart je de software van je console, zonder daarbij je persoonlijke gegevens of bestanden op je harde schijf kwijt te raken.

Persoonlijk heb ik ook problemen gehad met een controller waarbij de knoppen niet of op verkeerde wijze werkten en bij mij bood het gelukkig een oplossing.

Meer over de veilige modus van de PS4, lees je hier. De optie waar je in het menu van de veilige modus voor moet kiezen heet Database reconstrueren.

Succes!

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

3
Ik wil graag Fortnite spelen maar als ik met L2 wil gaan richten dan gaat hij automatisch schieten? of dan doet hij niet wat ik zeg moet ik nou een nieuwe kopen of niet?
0
Jannie2323 > hallo1232
20 jul 2018 om 16:56
Je kan je PlayStation helemaal Resseten maar dan ben je al je voortgang kwijt dan zou hij het weer moeten doen of je koopt een nieuwe
0
Word lid