Links in Google Chrome verwijderen

Gesloten
wilma - Gewijzigd op 18 jun 2019 om 21:05
 wilma - 19 aug 2019 om 08:00
goede dag,
als ik google chrome start heb je in het midden een balk waar je kunt intikken wat je zoekt en daaronder inmiddels rijen met ooit bezochte links hoe krijg ik deze weg? aanklikken met rechtermuisknop werkt niet met links opent de desbetreffende link maar ik wil ze gewoon weghebben! wat interesseert me de ooit bezochte pagina van mepal ik heb ze inmiddels allang in de kast staan! hoe krijg ik al deze opgeslagen (door chrome waarschijnlijk) weg?
wilma

1 reactie

Fieneke Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum zondag 18 augustus 2019 Status Lid Laatste deelname 18 augustus 2019
18 aug 2019 om 16:37
Linda,
Instellingen( helemaal boven aan recht die 3 bolletjes klikken)openen in Crome, naar beneden scrollen tot Brows gegevens wissen
openen door op de rechtse pijl te klikken.
En dan aanvinken wat ge wilt verwijderen, als alles is aangevinkt en ge klikt op verwijderen is alles weg.
groeten
Fieneke
0
beste Fieneke,

je hebt me enorm geholpen alleen 1 stapje vergeten maar door jouw hulp heb ik die zelf gevonden. ik moest na het aanklikken van de 3 bolletjes eerst nog meer hulpprogramma's aanklikken toen liep het gesmeerd. hartelijk bedankt voor je hulp. ik heb direct gekeken wat er nog meer onder die 3 bolletjes verstopt zat. Ik weet nog niet wat alles inhoudt maar dat ga ik zo uitzoeken.

m.vr.gr.

wilma
0
Word lid