Ik heb geen geluid van audio afspelen op mijn computer en ik heb echt van alles geprobeerd. Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb veel filmpjes met format MTS. (gemaakt met camera Panasonic). Ik wil die converteren naar MP4. Niet stuk voor stuk want dat vind ik omslacht...
Ik wil graag YouTube Song Downloader downloaden maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb Windows 10 op mijn PC. Wat kan ik nog verder doen? Dank julli...
Hoi, Ik heb een MP3-speler gekregen van een vriend, maar weet niet hoe ik er nieuwe muziek opzet. Hoe doe ik dat? Grtz, Marissa
Goedenavond. Ik zou graag mijn muziek op een usb-stick downloaden maar weet niet hoe ik dat moet doen, om ze straks in MP3-formaat voor in mijn wagen ...
zou graag muziek van you tube willen downloden en naar mp 3 zetten ben belg
Hallo ik zou graag alle muziek van Dimitri opzoeken en eventueel downloaden. MVG, Deferre
hoi ik heb per ongeluk mijn geluid verwijderd. nu kan ik niet meer terug installeren. hoe maak ik dit ongedaan?
Hallo, Wij hebben hier nog een MP3 speler van Philips die wij graag weer eens zouden gebruiken, heeft zo lang in de kast gelegen! Het probleem waar...
Ik ben geen groot fan van Spotify maar zou wel graag online gratis naar muziek willen luisteren. Wat zijn de alternatieven? Groeten