Apex Legends

Gesloten
Lars - 8 apr 2020 om 12:57
 Lars - 8 apr 2020 om 20:56
Hi, ik heb een probleem met het spel apex legends. Op internet kan ik niks over vinden. Als de game speel draait mijn controller automatisch naar links... dit gebeurd af en toe en lijkt steeds vaker te gebeuren.. bij andere games heb ik hier geen last van... ik heb mijn controller al gereset..
Bekijk ook:

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
8 apr 2020 om 17:12
Beste Lars,

Om je beter te helpen met de oplossing voor je probleem, zou het handig zijn als je ons kan laten weten welke console je gebruikt? Is dit een Xbox One of een PS4?

Bedankt alvast.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Hi, sorry! Een ps4 gebruik ik..
0
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
8 apr 2020 om 20:27
Hoi Lars,

Wat je ook nog zou kunnen proberen is de PlayStation 4 op te starten via de Veilige Modus. Door die modus op te starten kun je kiezen voor de optie database reconstrueren. Hierdoor worden je controllers automatisch 'opnieuw bij je PS4 geregistreerd'. Ook kunnen eventuele fouten op de harde schijf van de PS4 worden gecorrigeerd. Klik hier om te lezen hoe je de Veilige Modus kunt openen.

In mijn geval heb ik op deze manier een tijd geleden één van mijn controllers kunnen repareren, die ook vreemd deed bij het spelen van bepaalde games.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Thanks! Ik ga het proberen!
0
Word lid