Hoe kan ik Inkscape downloaden?

Gesloten
ingridvandewijdeven Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum donderdag 10 januari 2019 Status Lid Laatste deelname 10 januari 2019 - Gewijzigd op 18 jan 2019 om 02:46
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 18 jan 2019 om 02:49
Hoe download ik Inkscape? Ik heb al diverse keren op downloaden gedrukt maar ik zie het programma niet op mijn Windows-laptop verschijnen. Wie o wie kan mij helpen alstublieft.

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
18 jan 2019 om 02:49
Beste ingridvandewijdeven,

Voor het gemak heb ik even de download op onze site van Inkscape naar de recentste versie van het programma geüpdatet. Je kunt het programma downloaden door op de volgende link te klikken.

Het is wel belangrijk om te weten dat het programma na het downloaden eerst nog geïnstalleerd moet worden. Het installatiebestand zal naar de map Downloads in Mijn Documenten gedownload worden. Daarna moet je nog tweemaal op dit bestand klikken om de installatie van het programma uit te voeren.

Pas als je dat gedaan hebt, zal Inkscape tussen de Programma's op je computer verschijnen.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid