Hotmail

Gesloten
D.Slabbekoorn - 19 sep 2018 om 10:42
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 20 sep 2018 om 04:28
Goedendag,
Op 18 september is plotseling mijn Hotmail vervangen door Outlook en dat wil ik helemaal niet. Hoe kom ik weer terug bij Hotmail ?


1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
20 sep 2018 om 04:28
Beste D.Slabbekoorn,

Hotmail is sinds het aan het einde van de jaren 90 het levenslicht zag een begrip geworden in ons dagelijks leven. Wat niet veel mensen weten, is dat Hotmail vanaf 2013 stilletjes aan begonnen is aan naamswijziging naar Outlook. Vanaf deze maand is Hotmail slechts helemaal verdwenen en hebben alle e-mailwebsites en e-maildiensten van Microsoft de naam en het design van Outlook.

Dit betekent trouwens niet dat je e-mailadres bij Hotmail nu verloren zal gaan. Iedereen kan je gewoon blijven mailen op je Hotmailadres en de e-mails die jij verstuurd zullen gewoon vanaf @hotmail..com komen. Het enige verschil is dat je, om in je mailbox te komen voortaan via e website van Outlook moet gaan.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid