PS4 komt steeds op veilige modus

Filip - 14 mrt 2021 om 11:35
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 16 mrt 2021 om 17:45
Beste,

Als leek starten mijn zoontje en ik de PS4 op en hij leidt ons steeds naar de veilige modus. Al proberen heropstarten door lang te drukken op activeringsknop, als we klikken op database reconstrueren komen we ook terug op veilige modus.
Kan er ons iemand verder helpen aub?
Zoals jullie wss merken is dit voor ons Chinees.....

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
16 mrt 2021 om 17:45
Beste Filip,

Vervelend om te horen dat je PS4 in de veilige modus blijft hangen. Uit eigen ervaring weet ik dat het updaten van de systeemsoftware soms voor goede resultaten kan zorgen. DIt kun je vanuit het menu van de veilige modus doen.

Afhankelijk van de hoeveelheid belangrijke gegevens die je op de harde schijf hebt staan, zou je er ook voor kunnen kiezen om de console naar fabrieksinstellingen te herstarten. Eventuele spellen die jullie via de PS Store hebben aangeschaft, zou je later gewoon weer moeten kunnen downloaden.

Anderzijds zijn er op verschillende locaties in Nederland plekken waar je een PS4 / of controllers kunt laten repareren. Het beste kun je even zoeken op Google op bijvoorbeeld 'PS4 repareren' en daarbij je woonplaats te vermelden.

Hopelijk lukt het je om een oplossing te vinden voor dit probleem.

Groetjes,

Bob
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

3
Word lid