Resultaten (29)

Gmail-afbeelding weg na sluiten

hallo, ik heb ene handtekening in Gmail staan. hierin zit een link en meerdere foto's, echter de foto die ik nu steeds toevoeg, blijft er in tot ik...

Laatste antwoord op 25 mei 2018 op
Roel Blomsma

Roxio

 Opgelost

ik heb een probleem met Roxio easy 9. de eerste keer dat ik het downloaden crashte het programma omdat er nog een restant van Roxio 8 in bleek te zit...

Laatste antwoord op 26 mrt. 2018 op
BWMaassluis

Office 2007 is beëindigd bij microsoft,

Goedendag, Je bericht gelezen en als je office 2007 nog gebruikt wordt deze niet meer ondersteund door Microsoft vanaf 2017. Ik hoop wel dat je een...

Laatste antwoord op 6 mrt. 2018 op
Roel Blomsma

Gimp

Ik wil Gimp voor de eerste keer gebruiken en wil foto's met daaronder tekst van vakantie waar ik geweest ben op een datum hoe moet ik dat doen?

Laatste antwoord op 9 mrt. 2018 op
Bezauerhof1

Usb stick beveiligd tegen schrijven

Hallo ik heb een usb stick die tegen schrijven is beveiligd hoe kan ik die beveiliging verwijderen??

Laatste antwoord op 2 feb. 2018 op
Herbie1200

Per ongeluk internet explorer verwijderd

Ik heb per ongeluk Internet Explorer verwijderd. Het downloaden via de microsoft site lukt niet daar ik de melding krijg dat ik Windows 8.1 heb en dat...

Laatste antwoord op 17 jan. 2018 op
juriaan

Foto's van mijn reizen bewerken

 Opgelost

Ik dacht aan Picasa, maar dat kan ik niet meer downloaden ; graag een (gratis-) alternatief a.u.b. + link

Laatste antwoord op 2 dec. 2017 op
Roel Blomsma

Probleem met outlook

Goedendag, Ik heb een probleem met outlook, lk kan de in de mails genoemde vermelde links niet meer openen ik krijg dan de melding: deze bewerking ...

Laatste antwoord op 28 nov. 2017 op
Roel Blomsma

Het x-knopje op de ps4-controller doet het niet

 Opgelost

Mijn ps4 controller de x doe het niet kan iemand mij helpen??

Laatste antwoord op 17 nov. 2017 op
Roel Blomsma

Kan mijn bijdrage niet meer vinden

Goedendag, Ik kan opeens mijn bijdrage en de verschillende antwoorden er op niet meer openen. Het onderwerp was: "Kwaliteit Google Foto's op TV" Mij...

Laatste antwoord op 18 nov. 2017 op
Franciscolito

Internet explorer per ongeluk verwijderd

 Opgelost

Hallo, Door mijn stommiteit heb ik per ongeluk IE verwijderd uit Microsoft Edge. Ik heb dus Windows 10. Help!

Laatste antwoord op 15 nov. 2017 op
Roel Blomsma

Prinscreen

Dames, Heren, Hoe maak ik een printscreen ?

Laatste antwoord op 30 okt. 2017 op
Roel Blomsma

Usb-stick niet herkend door windows 10

 Opgelost

Hallo ik heb een vraag over een USB-stick herkenning, van Windows 10. Ik weet niet of ik in het goede Forum zit. Want ik weet niet goed waar ik moet z...

Laatste antwoord op 4 apr. 2018 op
GeejeeZ

Foto's bewerken met google foto's

 Opgelost

Ik probeer mijn foto's op Google-foto's te bewerken maar dat lukt me niet. Vroeger deed ik dat met Picasa maar ik heb dat programma niet meer op mijn...

Laatste antwoord op 20 okt. 2017 op
Franciscolito

Fotos bewerken

Ik denk dat ik niet het juiste heb aangeklikt maar toch hoor ik graag of iemand hier een oplossing voor weet. Goedemorgen, ik heb 2 of 3 foto's met d...

Laatste antwoord op 6 sep. 2017 op
Roel Blomsma

Picasa blijven gebruiken

Jammer dat Google gaat stoppen met de ondersteuning van Picasa. Ik vind het een heel gebruikersvriendelijk programma wat ik nu al jaren gebruik om mij...

Laatste antwoord op 27 jan. 2019 op
Pieter

Windows movie maker downloaden

Staat hier op de site Downloaden, maar het lukt niet. Verschillende pogingen gedaan. Graag advies

Laatste antwoord op 17 mei 2017 op
Roel Blomsma

Downloaden met bittorrent lukt niet

Ondanks het downloaden staat het bestand niet op de pc! Ik gebruik Windows Defender! Misschien daarom?

Laatste antwoord op 12 mei 2017 op
Roel Blomsma

Roboform integreren in chrome

Werk nu met Firefox en overweeg over te stappen. Heb al Chrome gedonwload en alles van Firefox geïmporteerd maar mijn Roboform-bestanden kwamen niet m...

Laatste antwoord op 5 mei 2017 op
Roel Blomsma

Helderheid over aanmelding ccm

Waarom kan ik bij mijn aanmelding Geen NEDERLAND invullen?

Laatste antwoord op 25 apr. 2017 op
Roel Blomsma

Apowersoft phone manager doet het niet

Met een Apple IPhone 4 kan ik se software exporteren naar een PC maakt dan een zg IPA bestand aan welke dan weer is te installeren Doch met nieuwere ...

Laatste antwoord op 4 apr. 2017 op
Roel Blomsma

Muziek vinden met bearshare

Hoe kan ik muziek vinden op Bearshare? --

Laatste antwoord op 4 apr. 2017 op
Roel Blomsma

Imovie downloaden

Hoe kan ik iMovie downloaden? Ik heb op de knop gratis downloaden geklikt maar ik kan alleen een update zien in mijn Finder? Grtz amovietje

Laatste antwoord op 31 mrt. 2017 op
Roel Blomsma

Google play store verwijderd van mijn tablet

 Opgelost

Ik heb onlangs op mijn tablet de Play Store per ongeluk volledig gewist. Na lang zoeken heb ik op deze website een link gevonden om hem er terug op te...

Laatste antwoord op 28 mei 2019 op
Bob Dijks

Kleurenfoto zwart-wit maken

Hoe maak ik van een kleurenfoto een zwart-wit tekening?

Laatste antwoord op 31 mrt. 2017 op
Roel Blomsma

Error code 4 free ytd

Hallo, ik gebruikte altijd FreeYTD om mijn muziek te downloaden van YouTube en een enkele maanden terug, omstreeks november, moest ik een update do...

Laatste antwoord op 31 mrt. 2017 op
Roel Blomsma

Buttons lenovo touchpad werken niet

Hallo, De knoppen van mijn Lenovo ideapad 700 Touchpad doen het niet zodra ik mijn computer ontgrendeld heb. Ik heb de stuurprogramma's bijgewerkt en...

Laatste antwoord op 24 mrt. 2017 op
Roel Blomsma

Overzetten live mail naar thunderbird

Ik heb bij het overzetten van het niet meer ondersteunde Windows Live Mail naar Thunderbird(TB) een probleem. Ik heb mijn bestaande 5 email accounts i...

Laatste antwoord op 22 mrt. 2017 op
Roel Blomsma

Ms publisher in het nederlands

Ik zou heel graag de Publisher in het Nederlands willen downloaden. Het liefst de versie 2007, maar als ik dat installeer dan krijg ik veel reclame va...

Laatste antwoord op 21 mrt. 2017 op
Roel Blomsma
Resultaten 1 - 29 van een totaal van 29
Word lid