Hi-Tech Forum

1 - 24 van in totaal 24 resultaten
  • xbox one of ps4 Opgelost/Gesloten

    Stiekem heeft TrowaD wel een beetje gelijk. Hoe dan ook denk ik als PS-fan dat de PlayStation 4 uiteindelijk de sterkere console is, en de line-up van...

    robifrtt | Games | Laatste reactie: ps4gamer1980 22 dec 2015
    2 antwoorden
  • PS4 of Xbox One kopen Opgelost/Gesloten

    Jammer, zoals je aan mijn naam ziet zou ik je persoonlijk de PlayStation 4 hebben aangeraden. Hopelijk is je zoon content met zijn Xbox. Gr. Michel

    Derksen63 | Games | Laatste reactie: ps4gamer1980 15 sep 2015
    5 antwoorden
  • Is norton een goede virusscanner? Opgelost/Gesloten

    Ik ben zelf een beetje van de oue stempel en gebruikte ook altijd Norton. Nu ben ik op aanraden van een ander lid van dit forum Avast gaan gebruiken, ...

  • e mail Gesloten

    Beste Janke, Ik heb dit ook wel eens gehad. Bij mij had het probleem te maken met het feit dat mijn mailbox veel te vol zat. Ontvang je verder wel ...

    Janke Kooistra | Internet | Laatste reactie: ps4gamer1980 4 sep 2015
    1 antwoord
  • Virus scanner voor Galaxy S6 Opgelost/Gesloten

    Bedankt Joris het is inderdaad een super app! Ik had dus een virus op mijn telefoon, het is nu gelukkig opgelost. Michiel

    ps4gamer1980 | Mobiel | Laatste reactie: ps4gamer1980 27 aug 2015
    2 antwoorden
  • foto, s Opgelost/Gesloten

    Dag J. mevissen, Om foto's over te zetten van je telefoon naar je computer, zul je Samsung Kies moeten gebruiken. Als je dit nog niet hebt, kun je ...

    J.mevissen | Internet | Laatste reactie: ps4gamer1980 31 jul 2015
    1 antwoord
  • wachtwoord kwijt Opgelost/Gesloten

    Hoi schippersvrouwtjuh, Je kunt dan het beste contact opnemen met de systeembeheerder om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Het hangt ook af van ...

    schippersvro... | Windows | Laatste reactie: ps4gamer1980 29 jul 2015
    1 antwoord
  • Welke router moet ik kopen? Opgelost/Gesloten

    Graag gedaan! En fijn om te horen dat alles nu naar behoren werkt! Gr. Michiel

    Androidforlife | Internet | Laatste reactie: ps4gamer1980 29 jul 2015
    4 antwoorden
  • pc wilt niet opstarten wachtwoord telkens ongeldig Gesloten

    Dag Rony, Wat vervelend! Heb je gecheckt of je caps lock misschien aanstaat? Welke versie van Windows gebruik je? Er zijn manieren om je wachtwoord...

    rony | Windows | Laatste reactie: ps4gamer1980 27 jul 2015
    1 antwoord
  • Hoe zet ik foto's van telefoon naar computer? Opgelost/Gesloten

    Dag Bob, Dank voor je reactie en link, heel erg handig! Het is me inmiddels gelukt om de foto's over te zetten via het USB-kabeltje. Superbedankt! ...

    ps4gamer1980 | Mobiel | Laatste reactie: ps4gamer1980 23 jul 2015
    3 antwoorden
  • Wie is de goedkoopste internet provider? Opgelost/Gesloten

    Hoi allen, Ikzelf heb hele goede ervaringen met online.nl, bij mijn weten de goedkoopste. Ik betaal slechts 9,95 euro p.m. voor een internetaanslui...

    Androidforlife | Internet | Laatste reactie: ps4gamer1980 23 jul 2015
    4 antwoorden
  • Hoe kan ik Windows upgraden Opgelost/Gesloten

    Dag John en Mieke, Geeft niet, ik was zelf ook een tijdje op vakantie vandaar mijn late reactie! Als jullie Windows Vista willen upgraden, zou ik u...

    Vanvliet78 | Windows | Laatste reactie: ps4gamer1980 20 jul 2015
    3 antwoorden
  • Nederlandstalige webshop software Opgelost/Gesloten

    Hoi Android, Ik vind het zelf heel handig om Wordpress te gebruiken voor het opzetten van een webshop. En die software kun je sowieso Nederlandstal...

    Androidforlife | Software | Laatste reactie: ps4gamer1980 20 jul 2015
    1 antwoord
  • voor iedereen Gesloten

    Hoi Naomi, Welkom op het forum! Gr. Michiel

    naomistal | Mobiel | Laatste reactie: ps4gamer1980 20 jul 2015
    2 antwoorden
  • Dropbox voor Android Opgelost/Gesloten

    Hey Marije, grappig want CCM heeft daar nu net onlangs een download voor gemaakt. Als je dropbox voor Android nodig hebt, kun je die hier downloaden: ...

    Marije_63 | Mobiel | Laatste reactie: ps4gamer1980 1 jul 2015
    1 antwoord
  • Wat kost de hosting van een website? Opgelost/Gesloten

    Hoi Marissa, dat hangt helemaal af van wat je wensen zijn. Het hosten kan voor een paar euro per maand en bij sommige aanbieders zelfs voor een paar e...

    Anonieme geb... | Webbeheer | Laatste reactie: ps4gamer1980 24 jun 2015
    2 antwoorden
  • Waar kan ik een domeinnaam registreren? Opgelost/Gesloten

    Hoi John en Mieke, een zeer voordelige hosting provider is Versio! Zie www.versio.nl De prijs is natuurlijk wel afhankelijk van jullie wensen, maar al...

    Vanvliet78 | Webbeheer | Laatste reactie: ps4gamer1980 24 jun 2015
    2 antwoorden
  • Wat is het beste alternatief voor Whatsapp? Opgelost/Gesloten

    Hoi Soraya, dat klopt! Onder de jongere generatie is momenteel vooral Snapchat erg populair, je kunt elkaar dan foto's sturen die tijdelijk zichtbaar ...

    Techno-angel | Messaging | Laatste reactie: ps4gamer1980 24 jun 2015
    2 antwoorden
  • Beste Nederlandse hosting provider Gesloten

    Hoi Marije, Dat hangt er een beetje af van wat je wensen zijn?? Ikzelf heb goede ervaringen met Versio ( https://www.versio.nl/ ze zijn voordelig ...

    Marije_63 | Webbeheer | Laatste reactie: ps4gamer1980 23 jun 2015
    1 antwoord
  • Hoe blokkeer ik ongewenste SMS berichten? Opgelost/Gesloten

    Hoiii, dat verschilt per telefoon..Ik heb zelf een Android en in de Play Store kun je gewoon een app downloaden waarmee je sms-jes kunt blokkeren. Je ...

    Depcman | Mobiel | Laatste reactie: ps4gamer1980 12 mei 2015
    2 antwoorden
  • Hoe kan ik mijn telefoonnummer in Whatsapp veranderen? Opgelost/Gesloten

    Hoi Soraya, dit is heel simpel maar verschilt wel per telefoon. Je kunt dan ook het beste de support site van whatsapp zelf raadplegen daar staat alle...

    Techno-angel | Messaging | Laatste reactie: ps4gamer1980 12 mei 2015
    2 antwoorden
  • Hoeveel kost SMS versturen naar het buitenland? Gesloten

    Hoi Joris om te weten wat het kost, zou ik als ik jou was naar de factuur kijken. Deze kun je heel gemakkelijk inzien via My Vodafone. Succes! Gr. Mic...

    JorisBrakel | Messaging | Laatste reactie: ps4gamer1980 12 mei 2015
    1 antwoord
  • Games events Nederland 2015 Gesloten

    Hoi Peter-Jan Op 15 mei is er Indievelopment 2015 in Utrecht en op 24-25 juni is er Unite Europe 2015 in Amsterdam. Er zijn er ook een aantal in Brus...

    Strider001 | Games | Laatste reactie: ps4gamer1980 21 apr 2015
    1 antwoord
  • Beste games 2015 Gesloten

    Hoi Strider, Persoonlijk vind ik vooralsnog Xenoblade Chronicles X, Star Wars: Battlefront, Rise of the Tomb Raider en Final Fantasy XV de beste gam...

    Strider001 | Games | Laatste reactie: ps4gamer1980 21 apr 2015
    1 antwoord
Word lid