Resultaten (11)

Flikkering lg tv

Goedendag, Hoe los ik de flikkering van mijn tv op

Laatste antwoord op 3 mei 2022 op
Bob Dijks

Film afspelen op lg tv

Ik probeer een usb/stick af te spelen met films van vakantie op de LG tv bij vrienden,maar dit lukt niet.Op onze Samsung tv speelt hij perfect af. De ...

Laatste antwoord op 23 jan. 2020 op
Bob Dijks

Advertentie verwijderen van outlook.com

Staat vervelende advertentie onderaan mijn email van Outlook.com. Hoe kan ik het verwijderen zonder te betalen? Mijn dank daarvoor.

Laatste antwoord op 7 feb. 2019 op
Bob Dijks

Hoe kan ik inkscape downloaden?

Hoe download ik Inkscape? Ik heb al diverse keren op downloaden gedrukt maar ik zie het programma niet op mijn Windows-laptop verschijnen. Wie o wie k...

Laatste antwoord op 18 jan. 2019 op
Bob Dijks

Bios in laptop windows 7 plots weg?

Tijdens een herinstallatie van Windows 7 Starter viel mijn laptop volledig uit. Ik krijg zelfs via F2 mijn BIOS niet meer te zien, alleen een oplichte...

Laatste antwoord op 29 okt. 2018 op
Bob Dijks

Ik wil mijn startscherm-password omzeilen

Mijn werk pc is nu privé. Bij opstart zit een beveiliging met een wachtwoord wat niet meer geldig is. Hoe kan ik dit omzeilen en mijn pc weer terugzet...

Laatste antwoord op 27 mei 2018 op
Bob Dijks

Ip adres van tv

Waar kan ik mijn ip adres van mn tv vinden want mn afstandsbediening is stuk en heb een ip adres nodig van de tv

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
Bob Dijks

Hoe werkt spotify?

Ik heb een Spotify account aangemaakt maar ik weet niet waar ik op moet drukken om muziek te luisteren.. Alvast bedankt!!

Laatste antwoord op 4 aug. 2017 op
Bob Dijks

E-mail ontvangen

 Opgelost

ik moet steeds op internet om mijn e-mailberichten te lezen. Is het mogelijk om rechtstreeks de e-mail op de computer te lezen. Bv.zoals vroeger met...

Laatste antwoord op 12 jan. 2017 op
Bob Dijks

Markeringen aanbrengen in pdf'jes

 Opgelost

ik heb een kleine computer maar om pdf's, documenten te lezen, ok. Niet altijd online. Toch frustreert me 1 ding: de pdf's zijn niet markeerbaar. Om...

Laatste antwoord op 9 dec. 2016 op
Boogje

Installatie adobe flash player mislukt

Ik ben al een hele tijd bezig om adobe flash player te installeren maar het lukt mij niet.Kan iemand mij helpen om dit wel voor elkaar te krijgen op e...

Laatste antwoord op 30 mei 2016 op
Bob Dijks
Resultaten 1 - 11 van een totaal van 11
Word lid