Office-programma's Forum

Resultaten (16)

Als functie combineren in excel

Ik heb een waarde waarbij ik, bepaalde percentages moet berekenen, als de waarde tussen bepaalde bedragen zit... BV Indien mijn waarde tussen 0-10000...

Laatste antwoord op 22 dec. 2021 op
Bob Dijks

De zoom-functie in microsoft powerpoint 2016

Hoe activeer ik de zoomfunctie in PowerPoint 2016?

Laatste antwoord op 24 nov. 2020 op
Bob Dijks

Excel: vert.zoeken leeg als leeg weergeven en 0 als 0 weergeven

 Opgelost

Als ik verticaal zoeken toepas en in de formule aangeef dat een leeg vakje ook leeg moet worden weergegeven, dan wordt een 0 ook als leeg weergegeven....

Laatste antwoord op 2 okt. 2020 op
Bob Dijks

Office en adobe werken niet meer na slaapmodus in avast, graag hulp

 Opgelost

Graag hulp bij het volgende: Gisteren heb ik via Avast een gratis upgrade naar Premium genomen en toen werd geadviseerd enkele programma's in slaap...

Laatste antwoord op 27 dec. 2019 op
Bob Dijks

Gratis office 2016 downloaden

Hallo. Kan ik Office 2016 Nederlands downloaden zonder licentie? Alvast bedankt aan jullie allemaal.

Laatste antwoord op 3 dec. 2019 op
Bob Dijks

Ik ben mijn outlook-contacten kwijt

Hallo. Mijn contactpersonen zijn verdwenen uit het adresboek van Outlook. Hoe zet ik die terug?

Laatste antwoord op 9 okt. 2019 op
riet

Een aangepaste inhoudsopgave maken

 Opgelost

Ik wil de inhoudsopgave maken aangepast aan mijn wensen. 1. Ik gebruik 4 niveaus en wil niet bij alle niveaus paginanummering vermelden. 2. De lan...

Laatste antwoord op 27 feb. 2019 op
pronky

Waarom kan ik geen print screenshot maken in windows 10?

Waarom kan ik geen printscreen shot maken nadat ik in windows 10 eerst op de windows toets indruk en dan op de printscreen toets druk. Mijn scherm kni...

Laatste antwoord op 29 okt. 2018 op
Bob Dijks

Pdf omzetten naar word in mac

Bestaat er een (eenvoudige) manier om op een Mac PDF bestanden om te zetten naar Word bestanden? Liefst net zo eenvoudig als op een Windows machine. :...

Laatste antwoord op 3 okt. 2018 op
Bob Dijks

Afbeelding in handtekening sectie op gmail mobiel

Hallo, Hoe kan ik een afbeelding krijgen in het handtekening gebied op mijn telefoon. Ik kan geen gebruik maken van een afbeelding op mijn klembo...

Laatste antwoord op 6 sep. 2018 op
Dorota

Dj-software

hi ik ben op zoek naar een dj edit progamma voor mijn dj set willen jullie wat adviezen geven

Laatste antwoord op 5 jul. 2018 op
Bob Dijks

Hoe krijg ik mijn verwijderde foto's van sandisk

Ik ben bijna alle bestanden op mijn Sandisk-kaart kwijtgeraakt. Ik heb van alles geprobeerd en ben inmiddels hopeloos. Kunnen jullie mij misschien uit...

Laatste antwoord op 16 mrt. 2018 op
Bob Dijks

Windows live mail installeren

 Opgelost

Hallo, ik kan wel windows live mail downloaden vanaf jullie scherm maar niet installeren, nu heb ik een pc die windows 10 heeft. werkt het daar dan ni...

Laatste antwoord op 3 feb. 2017 op
peelmans carl

Picasa en windows 10

Begrijp ik nu goed dat Picasa niet te gebruiken is onder Windows 10??

Laatste antwoord op 13 dec. 2015 op
Bob Dijks

Kan mijn account niet aanmaken

Goedenmiddag, Heb al verschillende malen geprobeerd om mijn account aan te maken, maar het lukt steeds niet. Mijn e-mail adres een paar keer gebr...

Laatste antwoord op 18 okt. 2015 op
Bob Dijks

Moet ik de oude skype installatie verwijderen ??

 Opgelost

Goedendag, Moet ik de oude skype installatie verwijderen ?? voor ik een nieuwe Skype installeer ?? Configuratie: Windows 7 / Mozilla 11.0

Laatste antwoord op 21 dec. 2016 op
Nask.roland roland
Resultaten 1 - 16 van een totaal van 16
Word lid