Resultaten (13)

Onbekend netwerk in windows 10

Mijn verbinding met internet varieert. Als ik op het wifi logootje klik rechtsonder is er vermeld - naam van mijn netwerk geen internettoegang én...

Laatste antwoord op 1 sep. 2020 op
Bob Dijks

Een poll maken op facebook

Hoi, Ik heb het artikel gelezen over het maken van een Poll op Facebook. Ik heb geprobeerd de stappen te volgen, echter krijg ik geen optie om op '...

Laatste antwoord op 8 jan. 2020 op
Bob Dijks

Ik kan niet meer draadloos printen

Ik heb een nieuwe modem/router gekregen. maar kan nu niet meer draadloos printen. Denk dat ik een wachtwoord opnieuw moet instellen, maar heb al gezoc...

Laatste antwoord op 1 okt. 2019 op
ties.55

Ps4 opnieuw inloggen

 Opgelost

Hallo ik ben Tom Zethoven. Ik heb een vraagje want ik heb een probleempje ik was gewoon aan het spelen op mijn PlayStation 4 alleen ik werd opeens uit...

Laatste antwoord op 24 apr. 2019 op
Bob Dijks

Mobiele hotspot

 Opgelost

Ik woon op kamers en ik deel mijn internet met 4 huisgenoten. Ik ben de persoon die de rekening per maand betaalt en de andere huisgenoten maken maand...

Laatste antwoord op 24 mrt. 2019 op
ANNO978

Canal digitaal problemen met samsung-tv

Canaaldigitaal blijft aangeven : Zender is gecodeerd.Kaart is geactiveerd.- .Volgens Canaal digitaal ligt dit aan Samsung. Wat te doen???

Laatste antwoord op 12 aug. 2018 op
Gebruikersnaam...

Snapchat werkt niet goed op mijn samsung note 3

Mijn snap stopt al tijd wat moet ik doen om hem goed weer temaken dat hij weer goed werkt in ik kan niet lang filmen

Laatste antwoord op 26 jul. 2018 op
Bob Dijks

Wijziging telefoonnummer gmail

Hallo ik heb nu een ander telefoonnummer. Hoe kan ik nu mijn Gmail account openen/

Laatste antwoord op 23 jul. 2018 op
Bob Dijks

Confiquratiescherm

Ik heb Windows 10 op mijn computer maar ik weet niet waar de Confiquratiescherm zit??? Tot dan Met vriendelijke groet Arnold

Laatste antwoord op 29 dec. 2017 op
Bob Dijks

Ip adres ?

Iemand heeft geprobeerd in te loggen op mijn google account met het IP adres 81.82.204.48. Weet iemand wie dat was

Laatste antwoord op 10 okt. 2018 op
Sasja

Dell computer terugzetten naar fabrieksinstellingen

 Opgelost

Als men de link " Dell-computer terugzetten naar fabrieksinstellingen " aanklikt krijgt men een hele pagina over het wissen van de zoekgeschiedenis in...

Laatste antwoord op 23 jul. 2017 op
Bob Dijks

Gsp-signaal 'not found' in pokémon go

Hallo, Pokemon Go heeft het op mijn mobiel altijd gedaan. Sinds een tijdje geeft het aan dat het gsp-signaal niet gevonden wordt. Hoe kan dit verbet...

Laatste antwoord op 3 mrt. 2017 op
Bob Dijks

Wifi

Goedendag, ik heb net een nieuwe laptop gekocht. maar mijn onbaord wifi doet het niet. hij zegt steeds dat er iets uit geschakelt is maar kan het ...

Laatste antwoord op 10 sep. 2015 op
Bob Dijks
Resultaten 1 - 13 van een totaal van 13
Word lid