Resultaten (30)

Controllers werken niet bij opstarten ps4

Goedendag, Hallo, Wij hebben een ps4 slim gekocht via marktplaats. Daar aangekomen hebben we de ps getest en alle 2 de ctrollers deden het. De ...

Laatste antwoord op 22 dec. 2021 op
Bob Dijks

Externe wd harde schijf opent niet op chromebook

Hallo, ik ben van windows overgestapt op chromebook maar nu kan ik mijn externe harde schijf van WD niet meer openen. Ik krijg de mededeling externe h...

Laatste antwoord op 15 nov. 2021 op
Bob Dijks

Wd externe schijf unlocken

Beste, De methodes die in onderstaande link gebruikt worden, maakt de schijf weer bruikbaar maar eventuele Data op de schijf gaat hiermee verloren?...

Laatste antwoord op 24 feb. 2021 op
Bob Dijks

Mouse touchpad danst over beeldscherm

Sinds een aantal weken ondervind ik hinder van mijn mouse touchpad Als ik bezig ben op de laptop danst de pijl Heen en weer en kan ik niets meer doe...

Laatste antwoord op 21 mei 2020 op
Bob Dijks

Welke tekentablet met beeldscherm?

Hallo allemaal! Even een vraagje aan iedereen die ervaring heeft met tekenen op tekentablets: Gebruiken jullie een tablet met een eigen beeldscher...

Laatste antwoord op 5 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Schijf formatteren in ntfs

 Opgelost

Hallo ik wil mijn schijf formatteren in NTFS, maar wat vul je in bij clustergrootte? Veel dank voor jullie snelle antwoord.

Laatste antwoord op 22 jan. 2020 op
Arthur

Dvd/cd-brander werkt niet meer na upgrade windows 7 naar 10.

Het is al een tijdje terug deze upgrade maar ik begrijp dat het niet meer zichtbaar zijn van de brander op mijn Asus toch hieraan te wijten is. Nu zag...

Laatste antwoord op 7 nov. 2019 op
nicobras

Mijn toetsenbord doet het niet meer

Ik heb mijn toetsenbord even losgekoppeld en daarna weer aangekoppeld, computer reageerde toen niet meer op toetsaanslagen. Wat moet ik doen?

Laatste antwoord op 25 mei 2019 op
Bob Dijks

Beeldscherm valt op zwart

Mijn beeldscherm valt regelmatig op zwart, eerst flikkert hij een beetje en daarna weigert de computer iedere dienst. De stroom er af en weer erop hij...

Laatste antwoord op 17 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Mijn ps4-controllers doen het niet

 Opgelost

Goedendag, Ik zit met het probleem dat ik zelfs in veilige modus, geen verbinding krijg tussen PS4 en controller. Ik zit momenteel met het proble...

Laatste antwoord op 8 jan. 2019 op
Bob Dijks

Ps4-probleem: controller of console?

 Opgelost

Sinds een paar dagen lukt het niet meer om voorbij het scherm te geraken waar de console vraagt om op de PS-toets te drukken om verder te gaan. We dac...

Laatste antwoord op 13 dec. 2018 op
Bob Dijks

Ps4-controller reageert niet meer, en opnieuw registreren na reset lukt ook niet

Hallo, Onze PS4 is pas een tweetal maanden oud en de afgelopen weken gebeurt het regelmatig dat de PS-knop, waarmee je moet opstarten, niets meer d...

Laatste antwoord op 10 dec. 2018 op
Bob Dijks

Samsung xpress m2022 maakt zwarte strepen

Maakt na goed schoongemaakt nog zwarte strepen

Laatste antwoord op 6 nov. 2018 op
L.Steffanie

Ik wil mijn controler aanzetten maar hij valt uit.

Goedendag, Ik wil mijn controller aanzetten maar hij valt uit. Wat moet ik doen? Het lichtje pinkt wel maar het gaat terug uit. Configuratie: A...

Laatste antwoord op 8 aug. 2018 op
AkkeLintermans

Vacuümvorming vliegtuigvleugels

Welke berekeningsmethode kan ik gebruiken om de onderdruk aan de bovenkant van een vliegtuigvleugel te kunnen berekenen?

Laatste antwoord op 3 aug. 2018 op
Bob Dijks

Sd kaart niet meer leesbaar

Er komt de melding : locatie is niet beschikbaar. Vervolgens zou moeten worden geformateerd. Maar dan raak ik alle foto's kwijt. Hoe kan ik de foto...

Laatste antwoord op 23 jul. 2018 op
Bob Dijks

Ntfs-partitie aanmaken in ubuntu

Op mijn harde schijf (1terrabyte)staat geen ntfs partitie meer. Hoe kan ik de schijf weer met ntfs krijgen zodat ik windows 8.1 kan installeren. Er ...

Laatste antwoord op 1 jun. 2018 op
L.Booister

Hoe krijg ik cam op skype aan het werken?

waar cam drivers downloaden ?

Laatste antwoord op 16 mrt. 2018 op
Bob Dijks

Externe dvd-drive werkt niet goed op lenovo

ik heb een lenovo legion y520 met windows 10 in huis uiteraard zonder cd drive. dus kocht ik een externe cd drive zodat ik de nieuwste games op de lap...

Laatste antwoord op 23 okt. 2017 op
Bob Dijks

Opstartproblemen pc

Ik zet computer aan....caplocklampje flikkert...verder doet labtop niets. Kan ook computer niet meer normaal uitzetten. Wat nu

Laatste antwoord op 5 jun. 2017 op
Bob Dijks

Ps4-controller licht knippert

Mijn playstation 4 controller knippert oranje licht continu terwijl die niet is aangesloten aan de usb. De controller wilt alleen verbinden met de ps4...

Laatste antwoord op 12 mei 2017 op
Bob Dijks

Problemen verbinding ps4-controller

Hoi. Als ik mijn PS4-controller aansluit met de kabel van de PS4 doet hij het wel, maar als ik aan het spelen ben valt de verbinding soms uit en dat i...

Laatste antwoord op 7 mrt. 2017 op
Bob Dijks

Windows10 hardware probleem

Na de upgrade van win7 naar win10 zijn mijn twee dvd drives niet meet te benaderen in Win10. de beide drives zijn wel zichtbaar in de bios. Gaarne ee...

Laatste antwoord op 7 mrt. 2016 op
Bob Dijks

Beeldschermresolutie klopt niet

Onze computer thuis heeft een raar beeldscherm, het is niet zoals die hoort te zijn. Het lijkt teveel in de breedte getrokken en is niet helemaal sche...

Laatste antwoord op 18 feb. 2016 op
Bob Dijks

Monitor blijft op power saving mode

me monitor gaat op power saving

Laatste antwoord op 28 dec. 2015 op
Bob Dijks

Mijn computer start niet meer op

hoi, ik kan mn pc niet meer opstarten.Ik krijg een melding van opstartherstel dat deze computer niet automatisch kan worden hersteld. En vervolgens ka...

Laatste antwoord op 22 nov. 2015 op
Bob Dijks

Windowsvista: harde schijf opnieuw indelen

Goedendag, De harde schijf van Acer 3100 bevat een C-deel dat bijna vol is een een D-deel dat ik helemaal leeg heb gemaakt. Ik wil het D- deel bij...

Laatste antwoord op 25 okt. 2015 op
Bob Dijks

Alienware kopen, ja of nee?

 Opgelost

Ik ben een fervent gamer op de PC en ben heel benieuwd of het de moeite waard is om een systeem van Alienware aan te schaffen. Heb er namelijk hele ui...

Laatste antwoord op 23 aug. 2015 op
Depcman

Oude xbox

 Opgelost

Hoi ik heb een probleem, hoe resett ik een oude Xbox uit 2001

Laatste antwoord op 27 jun. 2015 op
Joost19770505

Hoe formatteer ik de harde schijf van mijn pc?

 Opgelost

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht en wil nu graag mijn oude harde schijf volledig formatteren. Hoe werkt dat? Grtz, Marissa

Laatste antwoord op 17 jun. 2015 op
Anonieme gebruiker
Resultaten 1 - 30 van een totaal van 30
Word lid