Apple-account: steeds foutmelding wachtwoord

Gesloten
jalinavanloo Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum vrijdag 2 maart 2018 Status Lid Laatste deelname 2 maart 2018 - Gewijzigd op 2 mrt 2018 om 19:23
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 5 mrt 2018 om 10:23
Hallo

Ik ben gebruiker van een IPhone 6 en ik heb dus ook een Apple- account. Hiervoor heb je een email en wachtwoord nodig. Mijn IPhone vraagt om de zoveel tijd mijn wachtwoord in te voeren voor update's , elke keer ik dit doe krijg ik de melding - wachtwoord onjuist- en dan moet ik een nieuw wachtwoord instellen. Ik hebb het afgelopen jaar al een 10-tal keren mijn wachtwoord opnieuw moetn instellen om dat het telkens ' onjuist' is .

Hoe kan ik dit oplossen ? Ik weet namelijk niet meer wat ik moet instellen en in de Apple winkel kunnen ze me ook niet helpen.

Alvast bedankt
Gr Jalina

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
5 mrt 2018 om 10:23
Beste Jalina,

Dit probleem heb ik eerder voorbij zien komen en de oplossing ervoor is per situatie weer verschillend. Ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met het support-team van Apple. Als je naar deze pagina gaat, kun je je gegevens en telefoonnummer achterlaten en wordt je binnen een paar minuten door een medewerker van Apple teruggebeld.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid