Waar slaat Vuze mijn bestanden op

Opgelost/Gesloten
memyselfandi - Gewijzigd op 8 jan 2019 om 05:45
 memyselfandi - 21 feb 2018 om 06:46
Ik heb een week geleden de nieuwste versie van Vuze geïnstalleerd maar weet niet waar de gedownloade content blijft.

Het verschijnt niet in de vertrouwde map van Vuze downloads zoals bij de oudere versie. Wie weet waar ik ze kan vinden om ze op mijn pc op te slaan? Ik kan ze nu alleen op cd branden (wie doet dat nog?!).

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
20 feb 2018 om 05:40
Dit zou je moeten kunnen achterhalen door Vuze te openen in de geavanceerde modus vervolgens ga je naar Tools > Options en Files, aan de rechterkant van je scherm kun je nu de standaardmap voor het opslaan van je downloads bepalen.

Ook zou je de zoekfunctie van Windows, in de taakbalk, kunnen gebruiken om te achterhalen waar je bestanden worden opgeslagen. Zoek bijvoorbeeld op de naam van het bestand die je met Vuze gedownload hebt. Zodra de verkennen van Windows dit bestand gevonden heeft, kan je de bijbehorende bestandslocatie openen.

Groetjes,

Bob
CCM
1
memyselfandi
21 feb 2018 om 06:46
Hoi BobCCM bij deze wil ik je hartelijk bedanken voor je duidelijke uitleg. ik ga hem gelijk opnieuw downloaden en dan moet het lukken.

ik ben nog van de pen en papier generatie moet je weten en als ik alles zelf categoriseer weet ik alles precies te staan.
0
Word lid