Powerpoint Viewer (Meningen over de software)

- - Laatste reactie: Bob Dijks
Gepubliceerde berichten
754
Inschrijfdatum
vrijdag 3 april 2015
Status
Beheerder
Laatste deelname
13 november 2019
- 14 aug 2019 om 05:57
Deze beoordeling gaat over een artikel op de site. Om het oorspronkelijke artikel te bekijken, klik op de link hieronder:

https://nl.ccm.net/download/downloaden-208-powerpoint-viewer

Bob Dijks
Gepubliceerde berichten
754
Inschrijfdatum
vrijdag 3 april 2015
Status
Beheerder
Laatste deelname
13 november 2019
2062 -
Dit is een super handig programma voor als je even snel, zonder poespas, een PowerPoint-presentatie wilt bekijken.
-
ja
ik kan er niet in komen
super handig
ik heb het nog niet gebruikt
maar mijn vrienden zeggen dat het goed is
zeer btevreden
lolllllllllllllllllllllll
ik heb een beoordelen
fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake
met power point werken is veel leukker dan de andere
good to make thing for school
heel erg goed
lullululululul
kfjjmsf
Meneer waarom doet u zo gemeen!?
het is goed voor school en anderen dingen zoals ideeen van jou :)
moeke1966
Gepubliceerde berichten
1
Inschrijfdatum
woensdag 28 februari 2018
Status
Lid
Laatste deelname
28 februari 2018
-
vind het moeilijk om alles te vinden
ik ben blij ik moet een PowerPoint spreekbeurt doen
moet je hier voor betalen dat is mij niet duideijk
hij doet het niet dus ik heb er niks over te zeggen
hoe moet dit
super cool nu kan ik ook voor school werken
ik hou van gratis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!##jou hoofd
werkt mega goed
het is supergoed
-
wow het is echt wel goed ;0
Werkt prima!
ik wil dat jer het niet hoeft te dawnloden misschien schrijf ik het niet goed maar ja
werkt niet goed
zo handig een powerpoint zo cool je krijgt zeker een voldoende 100/100
je hebt gelijk Jatot heel handig
het werkt niet!
umoeder is .....
goed,maar we vinden het niet!