De discussies

Gmail account herstellen wachtwoord lukt niet

Beste, Ik probeer een gmail account die automatisch op mijn chrome geinstalleerd stond te herstellen. Echter, na het volledig herinstellen van mij...

Laatste antwoord op 22 mrt. 2022 op
Bob Dijks

Messenger

Goedendag, mijn Messenger is in 1 keer verdwenen, waar of hoe kan ik mijn Messenger weer terug halen? Grtjes Hennie van Galen

Laatste antwoord op 3 nov. 2021 op
Bob Dijks

Videogesprek op messenger opnieuw bekijken

Goedendag, Kan ik mijn videogesprek op messenger nog eens bekijken? Moet ik er dan op drukken? Bedankt voor uw hulp. Groetjes

Laatste antwoord op 9 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Oranje lampje in het toetsenbord

Ik heb een oranje lampje in het toetsenbord of daaronder, maar weet niet het hoe ik het weg krijg. Kunnen jullie mij helpen?

Laatste antwoord op 5 jan. 2021 op
Bob Dijks

Terughalen verwijderde facebook messenger-berichten

Goedendag, U zegt dat verwijderde berichten niet terug kunnen gehaald worden, maar gearchiveerde wel? Hoe komt dan dat justitie en politie dit ...

Laatste antwoord op 15 dec. 2020 op
Bob Dijks

Alle messenger-berichten verwijderen

 Opgelost

Goedendag, Is het mogelijk om alle Messenger-berichten in één keer te wissen? Ik hoor het graag.

Laatste antwoord op 22 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Verwijderde messenger-gesprekken terughalen

Hallo goedemiddag, Is het mogelijk om verwijderd Messenger-gesprek terug te krijgen, in het geheel van iemand? Alvast bedankt.

Laatste antwoord op 22 jul. 2019 op
Cindy

Op messenger verwijderde berichten terughalen

Goedendag, Hoe moet je verwijderde berichten op Messenger terughalen? Dank.

Laatste antwoord op 20 jan. 2019 op
Bob Dijks

Verwijderde messenger-chat terughalen

Goedendag, Ik wil een verwijderde chat terug krijgen van Messenger die ik vanmiddag verwijderd heb hoe doe ik dat? Gr. Tamara

Laatste antwoord op 10 jan. 2019 op
Bob Dijks

Computer sneller opschonen met ccleaner

 Opgelost

Hoe kan ik de Ccleaner sneller laten werken? Nu moet ik telkens op OK klikken en daarna gaat de cleaner weer verder met de volgende cleanronde. Ik...

Laatste antwoord op 1 jun. 2018 op
Bob Dijks

Supremo verwijderen

Inernetcriminelen hebben Supremo op mijn laptop geïnstalleerd. Hoe kan ik dat met CCleaner verwijderen?

Laatste antwoord op 5 mei 2018 op
Bob Dijks

Ip-adres verandert steeds

Hoe kan het dat ik een ander ip adres op mijn netwerk heb?

Laatste antwoord op 6 sep. 2017 op
Roel Blomsma

Gmail-wachtwoord resetten

Ik kan niet meer inloggen op mijn Gmail-account. Ik heb al geprobeerd met certificatiecode maar het lukt niet. ik ben mijn paswoord vergeten en ka...

Laatste antwoord op 23 aug. 2017 op
Roel Blomsma

Vraag voor foto/video delen in google foto;s.

Hoe krijg ik een gedeelde, bewegende , video . Je hebt gedeelde videos die bewegen, en videos met een stilstaand beeld!!!!!!!

Laatste antwoord op 28 jul. 2017 op
lonelyfishie

Navigatiegeschiedenis google chrome verwijderen

Ik wil mijn Google Chrome-navigatiegeschiedenis volledig verwijderen. Hoe kan ik dat doen?

Laatste antwoord op 3 apr. 2017 op
Roel Blomsma

Uitschrijven bij ccm

Ik wil me graag uitschrijven bij CCM, maar ik krijg telkens de melding dat er technische problemen zijn. Het ga je goed!

Laatste antwoord op 3 apr. 2017 op
Roel Blomsma

Waar kan ik een domeinnaam registreren?

 Opgelost

Mijn man wil voor zijn eigen bedrijfje een website maken. Waar kan hij (goedkoop) een domeinnaam registreren? MVG John en Mieke

Laatste antwoord op 29 jun. 2015 op
Vanvliet78

Wat kost de hosting van een website?

 Opgelost

Hallo, Mijn vraag is wat kost het om mijn eigen website te laten hosten? Grtz, Marissa

Laatste antwoord op 25 jun. 2015 op
Anonieme gebruiker

Beste nederlandse hosting provider

Hoihoi wat is volgens jullie de beste Nederlandse hosting provider?? Ik hoor het graag :-) gr. Marije

Laatste antwoord op 23 jun. 2015 op
ps4gamer1980

Gratis website maken

 Opgelost

Het lijkt me super leuk om een eigen website te maken. Waar online kan ik dit gratis doen? Soraya

Laatste antwoord op 10 mei 2015 op
Anonieme gebruiker
Resultaten 1 - 20 van een totaal van 20
Word lid