De discussies

F1 2021 opstart problemen

Na de laatste update van de Xbox one S console start F1 2021 niet meer op, op het moment dat ik m'n thrustmaster TS-XW met SF1000 stuurtje aansluit. E...

Laatste antwoord op 13 dec. 2021 op
semvdb0226

Controller doet raar

Bij Mijn controller ging in de nacht de hele tijd zo een oranje lichtje branden. Ik dacht laat maar gaan , gaat vanzelf wel weer weg. Ik werd de volge...

Laatste antwoord op 3 nov. 2021 op
Bob Dijks

Pijltje omhoog kapot

Goedendag, Mijn ps4 controller die doet het nog alleen mijn pijltje omhoog doet het niet meer ik heb me controller ge reset maar doet het als nog ...

Laatste antwoord op 3 nov. 2021 op
Bob Dijks

X-knop drukt niet meer in

Goedendag, We hebben een PS4 duel shock controller. Nu kunnen we het x knopje niet meer indrukken. Deze zit namelijk geen druk meer achter. Kan...

Laatste antwoord op 11 sep. 2021 op
Bob Dijks

Oplossing?

Goedendag, De reset methode deed het bij ons helaas niet. Wat is nu de oplossing niffo? Groetjes, Bach

Laatste antwoord op 29 jul. 2021 op
Bob Dijks

Free fire advanced server

Is Advanced sever of Free Fire better than original. I have seen some information of advanced server on https://clashmod.net/free-fire-advance-server...

Laatste antwoord op 5 jun. 2021 op
Bob Dijks

De minimumleeftijd voor among us

Goedendag, Ik vind dat het mag vanaf 9 jaar. Groetjes Desteny

Laatste antwoord op 7 apr. 2021 op
Bob Dijks

Ps4 komt steeds op veilige modus

Beste, Als leek starten mijn zoontje en ik de PS4 op en hij leidt ons steeds naar de veilige modus. Al proberen heropstarten door lang te drukken o...

Laatste antwoord op 16 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Ps4 video opnemen lukt niet

Als ik op de share knop klik en op videoclip klik. krijg ik een melding dat deze service niet beschikbaar is voor je account. Wat en waar moet ik mijn...

Laatste antwoord op 24 feb. 2021 op
Bob Dijks

Wat is de minimumleeftijd voor among us?

Hallo, Voor of vanaf welke leeftijd is dit een handig spel? Hoor het graag. Groet, Mariska

Laatste antwoord op 6 jan. 2021 op
Bob Dijks

Probleem met f1 2020 voor de xbox one

Goedendag, maanden geleden kocht ik F1 2020 voor de x box 1 . jammer genoeg in het midden van seizoen 2 blokkeert het spel en krijg ik opnieuw het...

Laatste antwoord op 28 dec. 2020 op
Bob Dijks

Animal crossing

Hoe moet ik kerstverlichting kopen of krijgen of maken

Laatste antwoord op 15 dec. 2020 op
Daniek

Problemen met de controller van de ps4

Hallo, De controller van mijn PS4 werkt totdat ik een programma of game kom. Dan werkt de joystick niet. Ik heb de controller al gereset maar ook z...

Laatste antwoord op 1 sep. 2020 op
Bob Dijks

Mijn playstation-controller werkt niet

Hallo mijn controller start wel op maar het scherm dat ik mijn PlayStation-knop moet indrukken dan in te loggen doet het niet en heb hem al gereset ma...

Laatste antwoord op 14 jul. 2020 op
Bob Dijks

Ps4-controller doet raar

Goedendag, Mijn controller doet al een tijdje raar als ik naar rechts beweeg, beweegt mijn controller automatisch heel snel naar links. Kunnen ...

Laatste antwoord op 9 jun. 2020 op
Bob Dijks

Ps3 loopt vast bij game

Hoi ik had een vraagje Mijn PlayStation 3 loopt vast bij bepaalde games bijvoorbeeld bij Black Of Duty en FIFA 19. bij FIFA 19 blijft hij bij het star...

Laatste antwoord op 23 apr. 2020 op
Bob Dijks

Apex legends

Hi, ik heb een probleem met het spel apex legends. Op internet kan ik niks over vinden. Als de game speel draait mijn controller automatisch naar link...

Laatste antwoord op 8 apr. 2020 op
Lars

L3 en r3 van ps4 werken niet bij fifa

Goedendag, De L3 en R3 van een nieuwe dualshock-controller van PS4 doen het niet goed. De spelers op FIFA bewegen niet goed; er kan niet gerend en...

Laatste antwoord op 20 nov. 2019 op
Bob Dijks

Veilige modus uitschakelen

Hallo. Hoe kan ik de veilige modus uitschakelen? Bij voorbaat dank.

Laatste antwoord op 20 jun. 2019 op
Bob Dijks

Ps4-knopjes doen het niet

 Opgelost

Goedendag CCM, Ik heb al jullie stappen gevolgd maar het lukt mij niet om de knopjes weer te gebruiken. Wie helpt mij met het vinden van de op...

Laatste antwoord op 6 mei 2019 op
Bob Dijks

Hoe kan ik play store opnieuw installeren?

Ik heb per ongeluk Play Store verwijderd! Hoe kan ik het terug installeren zonder Play Store?

Laatste antwoord op 23 apr. 2019 op
Bob Dijks

Ps4- controller doet raar?!

 Opgelost

Ik heb mijn playstation op fabrieksinstellingen gezet, maar nu ik het opnieuw wil opstarten doet hij raar! Ik moet een USB-kabel in mijn controller st...

Laatste antwoord op 26 jan. 2019 op
Anoniemx

Mijn ps4-controller knettert

Mijn ps4 controller een knetter in zijn speaker als ik een headset op zet hoor ik het ook in mijn headset ik heb mijn controller ook al gereset

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Ik kan gameroom niet installeren

wat we ook doen we krijgen gameroom niet meer geinstalleerd op de pc

Laatste antwoord op 30 okt. 2018 op
peggykeij

Minecraft gratis downloaden

HALLO IK BEN JAHLANO ik will Minecraft maar er staat dat je het gratis kan downloaden maar dat is niet zo kunen jij of julli dat regelen pls pls pls??...

Laatste antwoord op 18 okt. 2018 op
Bob Dijks

Problemen met aanmelding id-password ps4

Ik ben mijn paswoord vergeten van aanmelding id ps4. Ikheb deze aangepast maar zegt dat deze nog steeds niet juist is.

Laatste antwoord op 31 aug. 2018 op
Bob Dijks

Ps4-controller loopt van zelf achteruit

Als ik mijn PS4 controller gebruik doet hij vanzelf achteruit lopen en als ik naar voren wil lopen doet hij het vaak niet en moet ik de L3 helemaal in...

Laatste antwoord op 12 aug. 2018 op
Bob Dijks

Hoe schrijf je een apenstaartje op pc van merk hp?

ik weet geen apenstaaartje schrijven op pc

Laatste antwoord op 30 jul. 2018 op
Bob Dijks

Waar kan je mewtwo vangen

Toe

Laatste antwoord op 23 jul. 2018 op
Bob Dijks

Ps4-controller werkt niet

Hallo, Mijn dualshock 4 controllers werken niet, er is nooit wat mee gebeurd kwa gooien sla of wat dan ook. Heb ze al vaak gereset maar het heeft ge...

Laatste antwoord op 20 jul. 2018 op
Jannie2323

Ps4-controller doet raar

Goedendag, Als ik een game wil opstarten doet geen één knopje het meer, maar als ik op het beginscherm ben van de playstation dan doen alle knopje...

Laatste antwoord op 3 jun. 2018 op
Bob Dijks

Ps4-controller doet het niet

Hoi mijn zoon heeft een pl4 controle maar die diet het niet hoe kan dat heb hem.asn gesloten op de pl4

Laatste antwoord op 29 mrt. 2018 op
Bob Dijks

Pokemon go

 Opgelost

de vraag is ik krijg steeds geen gps singaal

Laatste antwoord op 19 mrt. 2018 op
Bob Dijks

Netflix kijken hoe doe je dat?

ik weet niet hoe je netflix moet kijken en ik heb het al geprobeerd

Laatste antwoord op 10 mrt. 2018 op
Roel Blomsma

Tijd in pokemon go gym

Goedendag, Hoi hoi .ik ben na 12 uur een gym uitgezet maar heb er wel min 8,5 uur ingestaan .kan ik die uren wel laten tellen voor die dag ? Mvg R...

Laatste antwoord op 31 jan. 2018 op
Bob Dijks

Ps4 l2-knop functioneert niet goed

 Opgelost

De L2 knop gaat automatisch als ik speel met verschillende spellen call of duty- minecraft- fortnite- gta5- hoe kan ik dat oplossen?

Laatste antwoord op 8 jan. 2018 op
Roel Blomsma

Een instagram-account aanmaken

 Opgelost

ik wil een instagram aanmaken maar hoe weet jij dat ?

Laatste antwoord op 10 nov. 2017 op
Roel Blomsma

Mijn ps4-controller is vettig

Wat kan ik een doen om mijn PS4-controller te reinigen? Ik hoop dat er iemand tips heeft!

Laatste antwoord op 2 nov. 2017 op
Roel Blomsma

Samsung account

Ik heb een tablet waarvan het samsung account verlopen is en wil graag een nieuw account aanmaken. het oude emailadres is " ***@*** " en daarvan ben...

Laatste antwoord op 31 aug. 2017 op
Roel Blomsma

Nickname pokémon go veranderen

ik wil graag mijn nickname veranderen

Laatste antwoord op 23 aug. 2017 op
Bob Dijks

Bandicam of alternatief programma?

welk progamma kan ik het best gebruiken? - bandicam - of iets anders ik hoor snel van jullie met vriendelijke groet Jeroen

Laatste antwoord op 17 mei 2017 op
Roel Blomsma

Gps signal not found in pokémon go

 Opgelost

er staat op pokemon gps signaal not found

Laatste antwoord op 10 apr. 2017 op
Bob Dijks

Was aan het gamen en plof zei mijn computer

Ik was aan het gamen en plof zei mijn computer. Er kwam wat rook en geur vrij. Weet iemand wat dat kan zijn of dat ik mijn computer weg kan doen.

Laatste antwoord op 31 mrt. 2017 op
Roel Blomsma

Het x-knopje van mijn ps4-controller doet het niet

 Opgelost

Ik heb een controller van PS4 die niet ouders is dan 2 maanden. Het probleem is dat het x-knopje het niet meer doet. Weet iemand hoe dit kan oplossen?...

Laatste antwoord op 25 mrt. 2017 op
Roel Blomsma

Minecraft downloaden

CCM waar moet ik Minecraft downloaden want ik heb bij jullie site een account gemaakt maar waar moet ik het downloaden.

Laatste antwoord op 12 jan. 2017 op
Bob Dijks

Hoe verwijder je een spel op de xbox one?

Hoe verwijder je een spel op xbox one

Laatste antwoord op 3 jan. 2017 op
Bob Dijks

Ps4

Mijn zoon heeft een 2e controller aangekocht voor zijn ps4 maar hij krijgt hem niet verbonden met de ps4. Hij blijft wit licht pinken vooraan. Ik heb ...

Laatste antwoord op 11 aug. 2016 op
Bob Dijks

Pokemon go

 Opgelost

Hoeveel karakters bestaan er in pokemon go?

Laatste antwoord op 29 jul. 2016 op
Ninfan

Een samsung-account aanmaken

 Opgelost

Ik kan onmogelijk een Samsung account aanmaken heb geprobeerd met google chrome Firefox enkele jaren geleden had ik een account met een Samsung gal...

Laatste antwoord op 30 dec. 2015 op
Bob Dijks

Xbox one of ps4

 Opgelost

Goedendag, ik ben van plan om een nieuwe console te kopen maar ben aan het twijfelen tussen xbox one en ps4. bij mijn console zal ik Fifa 16, watch...

Laatste antwoord op 22 dec. 2015 op
ps4gamer1980
Resultaten 1 - 50 van een totaal van 59
Word lid