Resultaten (67)

Berichten op instagram niet nog eens op filmrol

Hoe voorkom ik bij ios dat berichten nog een keer op de filmrol komen. Heb de optie originele foto's uit staan maar toch komen de foto's nog een keer ...

Laatste antwoord op 31 aug. 2022 op
Bob Dijks

Aangeschaft

Ik heb de win moviemaker software aangeschaft maar nog steeds geen inloggegevens ontbangen en via hun helpdesk krijg ik geen contact. Iemand een idee ...

Laatste antwoord op 3 mei 2022 op
Bob Dijks

Verouderde wd unlocker werkt niet

Hallo, ik heb een oude externe WD schijf met een Unlocker die mijn nieuwe Apple niet kan lezen. In mijn zoektocht naar hulp hierbij lees ik op jul...

Laatste antwoord op 11 feb. 2022 op
Bob Dijks

Opzeggen abonnement

Goedendag, Ik probeer mijn abonnement op te zeggen, doch ik krijg steeds de mail retour. Wie kan mij helpen. Thanks

Laatste antwoord op 22 dec. 2021 op
Bob Dijks

Usb ( the directory name is invalid )

the directory name is invalid, hoe Los ik dit op ?

Laatste antwoord op 15 nov. 2021 op
Bob Dijks

Mijn mail programma windows live mail 2012 werkt ineens niet meer

Beste mijn mailprogramma windows live mail 2012 in de Windows 7 versie kan ik niet meer opstarten, blijft opstarten en na tijd fout code 0x8E5E0408 ...

Laatste antwoord op 25 aug. 2021 op
Bob Dijks

Terugbetaling

Goedendag, Ik ben nu al 5 weken bezig om mijn geld terug te krijgen 42,29 op 19-01-2021 omdat ik geen gebruik maak van dit programma.

Laatste antwoord op 1 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Adobe shock player

Wat komt er in de plaats van Adobe Shock Player?

Laatste antwoord op 14 jan. 2021 op
Bob Dijks

Gradenteken

Hoi, Weet iemand hier soms hoe je een graden teken typt??? Ik heb het echt super erg nodig -- Laura-Lagerweij

Laatste antwoord op 24 nov. 2020 op
Bob Dijks

Geen polls meer mogelijk op facebook-pagina?!

Na de laatste update van Facebook kan je blijkbaar geen polls meer plaatsen op je pagina. Weet iemand hier meer van?

Laatste antwoord op 9 okt. 2020 op
Bob Dijks

Hardop laten voorlezen in het nederlands

 Opgelost

Wie kan mij helpen? Ik wil een PDF laten voorlezen in Adobe Reader en dan in Nederlands dat ook echt Nederlands is, en niet een op zijn Amerikaans uit...

Laatste antwoord op 22 sep. 2020 op
Lonne

Ik blijf de melding krijgen. ( te veel usb-apparaten in de ps4)

Na het uitvoeren van deze procedure (veilige modus-database reconstrueren )blijf ik steeds de melding krijgen. Ondertussen heb ik het al een aantal ...

Laatste antwoord op 1 sep. 2020 op
Bob Dijks

Hoe kan ik weer in windows 10 mijn mp3 rocket gebruiken?

Hoe kan ik MP3 Rocket gebruiken in Windows 10? Het is na het installeren van Windows 10 niet meer bruikbaar.

Laatste antwoord op 28 jul. 2020 op
Bob Dijks

Ik heb eigenlijk altijd last van lag met een remote desktop verbinding.

Welke applicatie heeft de meest soepele ervaring voor remote desktoppen bij jullie?

Laatste antwoord op 29 mei 2020 op
Bob Dijks

Wps office verwijderen

Goedendag, Is er iemand die de perfecte manier kent om WPS office van een laptop te krijgen? Dit lukt helaas niet via het configuratiescherm of v...

Laatste antwoord op 17 apr. 2020 op
Erwtrje911

Albums verwijderen op facebook

Ik kan geen album selecteren en ik zie rechtsboven geen tandwieltje, laat staan album verwijderen. Ik heb het op mijn telefoon, tablet en computer gep...

Laatste antwoord op 14 apr. 2020 op
Bob Dijks

Ik kan niet inloggen op snapchat

Goedendag, Ik ben mijn wachtwoord van Snapchat vergeten en mijn gsm nummer die op staat is veranderend en mijn mail ook dus ik kan er gewoon niet ...

Laatste antwoord op 8 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Adobe acrobat updater uitschakelen

Ik heb uw tip om de Adobe Acrobat Updater uit te schakelen via het MSConfig, opgevolgd. Helaas verschijnt (na een herstart) het update pictogram nog s...

Laatste antwoord op 26 feb. 2020 op
Acrobat_8712

Mappen via picasa naar google foto's omzetten

Goedendag, Picasa 3 overzetten in de mappen en albums van oude pc naar nieuwe pc met Windows 10. Google Foto's slaat dit op, maar alles door elkaa...

Laatste antwoord op 29 jan. 2020 op
Bob Dijks

Apache office in het nederlands gebruiken

 Opgelost

Heb Apache Office er op staan, hoe kan ik hem in het Nederlands krijgen ? Bij voorbaat dank, Peter.

Laatste antwoord op 10 jan. 2020 op
Peter1401

Een 64gb usb stick exfat en ntfs converteren naar fat32 stick

 Opgelost

Hallo allemaal, ik ben een gezellige en creatieve tante, die graag download, leest en nog véél meer.

Laatste antwoord op 20 dec. 2019 op
innerchild53

In contact komen met winzip support

 Opgelost

Op 28 augustus 2019 heb ik WinZip 23 pro plus officieel gekocht. (WinZip Pro Combo Bundle (Nederlands) WinZip 23 Pro Edition. Het populairste hulppr...

Laatste antwoord op 22 okt. 2019 op
Bob Dijks

Fotobestanden van recuva zijn niet meer leesbaar

Na het met Recuva progamma terughalen van bestanden zijn de foto's niet meer leesbaar. Hoe kan ik dit oplossen?

Laatste antwoord op 1 okt. 2019 op
Jan

Eenvoudig programma om animaties te maken

 Opgelost

Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een eenvoudig programma om simpele animaties te maken. Ik wil van een foto waarop een bal staat, deze zo kunnen...

Laatste antwoord op 11 aug. 2019 op
TheoVi

Websites bezoeken en downloaden en uploaden zooooo traag

 Opgelost

Goedendag, De halve week bezig geweest om mijn steeds trager wordende systeem te updaten. Er bleek ergens een foutje te zitten dus Windows kon zijn...

Laatste antwoord op 8 jul. 2019 op
Bob Dijks

Google play store verwijderd van mijn tablet

 Opgelost

Ik heb onlangs op mijn tablet de Play Store per ongeluk volledig gewist. Na lang zoeken heb ik op deze website een link gevonden om hem er terug op te...

Laatste antwoord op 28 mei 2019 op
Bob Dijks

Ondertiteling verwijderen in freemake

Ik heb in Freemake ondertiteling onder een film gezet welke achteraf niet de juiste bleek te zijn. Ik las ergens dat je dit kunt verwijderen met mkvme...

Laatste antwoord op 27 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Aanmelden mislukt

 Opgelost

Mevrouw, Mijnheer, Op mijn Huawei Ascend P7 las ik op 2/2/19 een artikel. In dat artikel stond een link naar een e-mailadres. Ik klikte op dat e-ma...

Laatste antwoord op 22 feb. 2019 op
YvanRoosen

Hoe kan ik spotify verwijderen op mijn mac?

Spotify van mijn Mac verwijderen.

Laatste antwoord op 7 jan. 2019 op
Bob Dijks

Hoe kan ik inkscape interpoleren met een clipart?

Hallo, Heeft iemand voor mij de oplossing om in Inkscape te interpoleren met een clipart? Heb al honderd manieren geprobeerd doch te vergeefs. Ik g...

Laatste antwoord op 3 jan. 2019 op
Bob Dijks

Cd’s branden en kopiëren naar apple iphone 8

Ik heb een Sonos-systeem die ik bedien met mijn Apple 8. Ik wil mijn bestaande muziek-CD’s met mijn laptop kopiëren naar een bestand (wat voor bestand...

Laatste antwoord op 22 dec. 2018 op
TaffyBosso

Taal veranderen van de aspire one d250-odqr

Hallo. Ik heb een aspire one D250-ODQR maar die staat in het Frans. Hoe krijg ik die in het Nederlands? MVG.

Laatste antwoord op 18 dec. 2018 op
Hilde1961

Onleesbare tekens bij het converteren van pdf naar word

Goedendag, als ik geprobeerd heb wat jullie mij aanraden, https://nl.ccm.net/faq/3094-pdf-omzetten-naar-word dan heb ik onleesbare tekens, is daar...

Laatste antwoord op 5 dec. 2018 op
Bob Dijks

Inlogcode kwijt my book live

Ik kan niet meer inloggen op my book live?

Laatste antwoord op 29 okt. 2018 op
Bob Dijks

Pop-up van acrobat verwijderen

Bij de nieuwe versie van Acrobat Reader komt bij elk bestand dat ik open een pop-up van de rondleiding wat nieuw is. Zeer irritant. Hoe krijg ik die w...

Laatste antwoord op 22 okt. 2018 op
Bob Dijks

Acrobat reader werkt niet

Fout melding (0x40000015) onbekend software locatie 0x00e36afe

Laatste antwoord op 10 okt. 2018 op
WimdeVries

Internet explorer terugvinden

Beste heb per ongeluk die tegel verwijderd ,hoe kan die terugvinden aub? Grt godelieve

Laatste antwoord op 24 sep. 2018 op
Bob Dijks

Video's verkleinen

Goedendag ik wil een bestaande opgenomen video verkleinen in bits om het per email of we-transfer te versturen, hoe kan ik dat het beste aanpakken, ...

Laatste antwoord op 9 jul. 2018 op
EdKamperveen

Kan je een tom tom xl updaten?

Hallo Hans hier. Ik heb een Tom Tom XL gekregen. Kan die geüpdatet worden? Hopelijk weet iemand of dit kan. Mijn dank is bij voorbaat groot.

Laatste antwoord op 3 jun. 2018 op
taximanhb2

Mijn ps4-controllers werken niet meer

Het lampje van de controllers gaat wel aan, maar de knoppen werken niet. Ik weet echt niet wat ik hieraan kan doen!

Laatste antwoord op 2 jun. 2018 op
Bob Dijks

Ccleaner opstarten

Ok! Ik heb ccleaner gedownload; mijzelf geregistreerd maar hoe start ik ccleaner op? Ik krijg alleen een schermpje te zien met het advies om toch voo...

Laatste antwoord op 2 jun. 2018 op
AVH1

Photofiltre installeren

 Opgelost

Goedendag, Geacht Heer Fotofiltre heb ik opnieuw gedownload na opnieuw installeren van mijn PC Ik heb hem altijd in het Nederlands gehad. ...

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
Bob Dijks

Windows defender zelf uitgeschakeld en norton

 Opgelost

daardoor niet meer werkzaam. Omdat (in het verleden?) Windows Defender bleef draaien naast Norton, wilde ik Windows Defender definitief uitzetten. ...

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
VastBeter

Photoshop downloaden

hoe kan ik fotoshop downloaden?

Laatste antwoord op 10 apr. 2018 op
Bob Dijks

Foutmelding c-schijf is vol

Bij het converteren krijg ik de fout melding C Schijf is vol. als ik het programma overzet met branden geen en opsla ISO en dan de D schijf invoer bl...

Laatste antwoord op 19 jun. 2018 op
BWMaassluis

Aanwijzer

Goedendag, Mijn aanwijzer doet het niet meer. Kan hem ook niet vinden bij instellingen Configuratie: Android / Firefox 57.0

Laatste antwoord op 5 dec. 2017 op
Agnetha19

Pdf document omzetten naar een word bestand en kunnen bewerken

 Opgelost

Hoe kan ik een PDF document in Word omzetten en bewerken? groetjes Keti

Laatste antwoord op 21 nov. 2017 op
Keti5355

Adobe flash player updaten

Goedendag, ik gebruik windows 7 op een hp530.adobe flash player is verouderd zodat ik geen spelletjes meer kan spelen als hobby op mijn pc. Con...

Laatste antwoord op 25 okt. 2017 op
Bob Dijks

Dubbele bestanden

als ik een nieuwe map aanmaakt op de externe harde schijf maakt hij een copy op een partitie van mijn interne schijf. andersom doet hij hetzelfde, al...

Laatste antwoord op 27 sep. 2017 op
Bob Dijks

Tomtom updaten

Goedendag, Kan ik mijn Tom Tom one updaten Configuratie: Windows / Internet Explorer 11.0

Laatste antwoord op 13 aug. 2017 op
Bob Dijks
Resultaten 1 - 50 van een totaal van 67
Word lid