Resultaten (62)

Onterecht permanent geblokkeerd

Goedendag, Ik ook weet iemand hier meer over? Of hoe ik dat oplos?

Laatste antwoord op 15 jul. 2022 op
Bob Dijks

Permanent geblokkeerd op snapchat

Goedendag, Ik kan na 24 uur weer terug op mijn account dat permanent geblokkeerd is ik kan ook soms berichten verzenden maar ik krijg geen meldingen ...

Laatste antwoord op 15 jul. 2022 op
Bob Dijks

Snapchat blokkade

Goedendag, Ik heb op dit moment precies het zelfde probleem. Ik had contact met Snapchat op genomen en wat ze zeiden was Thanks for reaching out...

Laatste antwoord op 27 jun. 2022 op
Bassjjee

Snapchat gesprekken terugvinden

Goedendag, Mijn zoon wordt valselijk beschuldigd door iemand via gesprekken Snapchat. Die persoon heeft mijn zoon geblokkeerd. Is er een mogel...

Laatste antwoord op 23 nov. 2021 op
Bob Dijks

Messenger

Goedendag, Hoe kan ik verwijderde chat herhalen op Messenger ??

Laatste antwoord op 3 nov. 2021 op
Bob Dijks

Archiveren

Goedendag, Ik heb per ongelijk een persoon gearchiveerd hoe krijg ik die terug?

Laatste antwoord op 6 okt. 2021 op
Bob Dijks

Messenger

Hallo, Hoe kan je iemand blokkeren die mijn messenger berichten kan meelezen

Laatste antwoord op 6 okt. 2021 op
Bob Dijks

Snapchat deblokkeren

Goedendag, Ik heb gisteren een nieuwe Snap account aangemaakt. Nu staat er dat mijn account permanent geblokkeerd is wat moet ik doen om hem terug...

Laatste antwoord op 25 aug. 2021 op
Bob Dijks

Ik kan geen nieuw snapchat-account aanmaken

Goedendag, ik ben job ik heb heb een geblokkeerd snapchat account maar kan geen nieuwe accounts meer aanmaken weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik ...

Laatste antwoord op 5 feb. 2023 op
Y_chuttoo21

Vertaling andere berichten

Goedendag, Vertaling ander talen stond altijd onder een bericht en dat wil ik graag terug. Vr. Gr Alke

Laatste antwoord op 21 jul. 2021 op
Bob Dijks

Mijn snapchat account is permanent geblokkeerd

Hallo wie dan ook, Mijn Snapaccount is gisteren geblokkeerd door team snapchat en dat vindt ik verschrikkelijk maar daar is nu niks maar aan te doe...

Laatste antwoord op 29 jun. 2021 op
Luukv724

Verdacht telefoonnummer

Goedendag, Na lange tijd heb ik Snapchat weer gedownload. Helaas kan ik mijn telefoonnummer niet verifiëren wegens ‘een verdachte activiteit’ . ...

Laatste antwoord op 24 jun. 2021 op
Bob Dijks

Vertaalopties

Goedendag, Ik krijg geen vertaling meer van thai naar Nederlands in Facebook

Laatste antwoord op 7 jun. 2021 op
Bob Dijks

Vertaling bekijken in facebook is spontaan weg

Goedendag, “Vertaling bekijken” is weg. Zou niet weten waarom. Alle aangeboden uitleg en hulp meerdere keren geprobeerd, alle programma’s verwijderd...

Laatste antwoord op 5 jun. 2021 op
Bob Dijks

Snapchat permanent geblokkeerd voor niks

Goedendag, Ik heb paar keer meldingen gekregen van tijdelijk geblokkeerd en ik poste niks verkeerds helemaal niks en na een tijdje stond er perm...

Laatste antwoord op 3 mei 2021 op
Bob Dijks

Mijn snapchat is geblokkeerd

Goedendag, Mijn Snapchat is permanent geblokkeerd. Wat moet ik doen.

Laatste antwoord op 16 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Permanent geblokkeerd

Goedendag, Mijn naam is Johns en mijn snapchat is permanent geblokkeerd. Waardoor weet ik niet en ik wil het graag zo snel mogelijk terug. Zou u m...

Laatste antwoord op 14 jan. 2021 op
Bob Dijks

Status actief op messenger hetzelfde als op facebook?

 Opgelost

Hallo, Als je bij messenger op ‘actief’ of ‘actief geweest 1 uur geleden’, komt dat ook tevoorschijn als je alleen op Facebook hebt gekeken of moe...

Laatste antwoord op 5 jan. 2021 op
Linda

Snapchat permanent geblokkeerd

Goedendag, Ik heb gister een nieuw snapchat account aangemaakt, hij werd gister geblokkeerd maar ik kon hem weer ontgrendelen. Vanmorgen stond er ...

Laatste antwoord op 28 dec. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat accounts worden standaard geblokeerd

Goedendag, Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht en ik wou gaan inloggen op snap en werd automatisch uitgelogd en toen was mijn account permanent...

Laatste antwoord op 31 okt. 2021 op
Omar.sdk

Geblokkeerd op snapchat

Goedendag, Ik wou vandaag mijn Snapchat openen en mijn account was ineens uitgelogd... toen dacht ik dat ik nog wel kon inloggen maar toen stond er da...

Laatste antwoord op 11 dec. 2020 op
Bob Dijks

Ik zie niet meer wie online is op messenger

Goedendag, Sinds de laatste update van mijn gsm zie ik niet meer wie online is van mijn Messenger-contacten, ook al ben ik wel actief. Sta zowel o...

Laatste antwoord op 1 aug. 2022 op
janneke1102

Geblokt

Goedendag, Hoi met Danillo ik snap niet waarom mijn account steeds permanent geblokt word want ik hou me gewoon aan de regels van jullie?

Laatste antwoord op 7 dec. 2020 op
Bob Dijks

Probleem met marktplaats

Goedendag, Ik had iets gekocht op Marktplaats. Daar heb ik een bericht van gekregen via een chat. Maar ik kan de chat niet meer openen. Ik heb rechts ...

Laatste antwoord op 23 nov. 2020 op
Bob Dijks

Permanent geblokkeerd op snapchat

Goedendag, Wat moet ik doen als mijn Snapchat-account permanent is geblokkeerd ?

Laatste antwoord op 24 jan. 2021 op
djilevhlihv

Snapchat-account geblokkeerd permanent

 Opgelost

Goedendag, Mijn account is permanent geblokkeerd ik heb alles erin staan van foto's van familie alles ik wil gewoon graag mijn account terug. Hoe ...

Laatste antwoord op 5 nov. 2023 op
anoniem

Status actief messenger weg

Goedendag, Sinds een paar weken kan ik niet meer zien of een vriend actief is. We hebben beide onze status op actief staan. Mijn zoon die ook met he...

Laatste antwoord op 15 nov. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat-account geblokkeerd

Goedendag, Ik heb afgelopen avond een nieuwe Snap-account aangemaakt en heel wat nieuwe vrienden toegevoegd, op het begin werd ik een paar keer ui...

Laatste antwoord op 9 mrt. 2021 op
Boos

Mijn snapchat-account is permanent geblokkeerd

 Opgelost

Goedendag, met Miery Ik ben op snapchat permanent geblokkeerd maar ik krijg mijn account niet terug na 24 uur. Weet iemand hoe ik mijn account te...

Laatste antwoord op 14 nov. 2023 op
gwnrhyan

Mijn snapchat is permanent geblokkeerd

Goedendag, mijn snapchat account is uit niets permanent geblokkeerd....

Laatste antwoord op 14 jan. 2021 op
Nursima

Mijn facebook is geblokkeerd

Goedendag, Vrijdag is mijn Facebook pagina gehackt geweest. Er zijn berichten verstuurd naar mijn vrienden die niet van mij persoonlijk kwamen, du...

Laatste antwoord op 23 mrt. 2021 op
Evelyne

Verwijderde berichten terughalen

Goedendag, Kan ik berichten terughalen van 2017 als deze zijn verwijderd dit om aan de fiscus te kunnen aantonen hoeveel tijd ik heb besteed? ...

Laatste antwoord op 18 aug. 2020 op
Bob Dijks

Vertaling inschakelen

Goedendag, Vertalen kwam altijd onderaan een bericht op FB tevoorschijn. Dit is ineens verdwenen en alles staat goed ingeschakeld bij instellingen...

Laatste antwoord op 28 apr. 2020 op
Riet

Vertalen lukt niet

Goedendag, Het lukte bij mij ook niet! De talen kwamen steeds weer tevoorschijn, ik heb een taal aangegeven die niet bij mij voorkomt (Fins) en op...

Laatste antwoord op 21 apr. 2020 op
Bob Dijks

De veilige modus van android uitzetten

Goedendag, Hoe kan ik in Android mijn veilige modus uitzetten op mijn Samsung tablet?

Laatste antwoord op 7 apr. 2020 op
Bob Dijks

Ik kom niet in mijn snapchat

Goedendag, Mijn snapaccount alexandra.heyl is geblokkeerd en als ik wil inloggen op de site staat er dat die permanent geblokkeerd was daarom maak...

Laatste antwoord op 27 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Verwijderde gmail emails terughalen

Door een onhandige move heb ik het grootste deel van mijn inbox definitief gewist. Ik wilde de trash definitief verwijderen, maar heb daarnaast ook a...

Laatste antwoord op 21 feb. 2020 op
robino1970

Ik kan geen groepsberichten versturen in messenger

Ik maakte net een groep aan via Messenger met 80 personen ongeveer en bij het verzenden loopt het mis? Er komt een rood uitroepteken ! onder mijn beri...

Laatste antwoord op 14 jan. 2020 op
Bob Dijks

Sos deblokkeer-probleem op facebook

Goedendag, Ik had iemand geblokkeerd op Facebook. Paar dagen terug gedeblokkeerd...maar wanneer ik die persoon wil deblokkeren op Messenger blij...

Laatste antwoord op 27 dec. 2019 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op facebook messenger

Hallo allemaal, Ik krijg in Messenger berichten van al mijn vrienden. En als ik reageer krijg ik de melding: Je bent tijdelijk geblokkeerd en kunt ...

Laatste antwoord op 27 dec. 2019 op
Bob Dijks

Spam blokkeren

Als je spam krijg dan gaat hij al automatisch naar de spam afdeling. Maar dan wil ik hem daar blokkeren, maar dat staat niet in het rijtje dat is op ...

Laatste antwoord op 24 sep. 2019 op
Bob Dijks

Gmail-probleem vanaf samsung

 Opgelost

Hallo ik heb een vraag mijn kennis heeft android telefoon die nu kapot is en hij kan niet meer inloggen. Hij heeft namelijk ook zijn wachtwoord verget...

Laatste antwoord op 13 sep. 2019 op
Bob Dijks

Gebruik van mijn messenger door iemand anders

 Opgelost

Mijn Messengerprofiel wordt door iemand anders gebruikt om geld te vragen aan mijn contacten. Ik zie het niet op mijn chatgeschiedenis. Hoe komt dat e...

Laatste antwoord op 24 jul. 2019 op
Bob Dijks

Op messenger verstuurde berichten verwijderen

 Opgelost

Goedendag, Kan je op facebook messenger een bericht wat je gestuurd hebt naar een (niet vriend) nog verwijderen dat die persoon dit bericht niet t...

Laatste antwoord op 29 mei 2019 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op facebook messenger

Goedendag, Ik heb een vraagje. Een familielid heeft ons allemaal geblokkeerd op Facebook. Maar als ik naar Messenger ga en ik klik op een oud gesp...

Laatste antwoord op 3 apr. 2019 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op messenger?

 Opgelost

Goedendag, Bij een van mijn contactpersonen op Messenger krijg ik, wanneer ik op de naam klik, geen detail (nu actief) noch de icoontjes “audio”, ...

Laatste antwoord op 7 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Messenger geschiedenis opvragen. facebookprofiel lijkt verwijderd.

 Opgelost

Beste, Is het mogelijk om een messenger geschiedenis op te vragen wanneer het facebookprofiel van de persoon waarnaar de berichten werden verzonden...

Laatste antwoord op 21 feb. 2019 op
Bob Dijks

Privéberichten versturen op de pc-versie van instagram

 Opgelost

Hoe kan ik op Instagram op de pc privéberichten sturen?

Laatste antwoord op 17 dec. 2018 op
Bob Dijks

Hoe kan ik zien of ik geblokt ben op messenger?

Hoe kan ik zien of iemand mij geblokt heeft op messinger

Laatste antwoord op 9 okt. 2018 op
Bob Dijks

Messenger

Onlangs werd ik toegevoegd in een groep op Messenger. Deze groep bestaat nu uit zo’n 20- tal leden en dient als info forum naar de leden. Is het mo...

Laatste antwoord op 3 aug. 2018 op
Bob Dijks
Resultaten 1 - 50 van een totaal van 62
Word lid