Facebook

Gesloten
Melissa - 15 aug 2016 om 11:49
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 18 aug 2016 om 05:30
ik heb een paar dagen terug mijn Facebook naam en mijn wachtwoord veranderd alleen nu geeft facebook aan als ik wil aan melden dat ik dat via de browser moet doen heb het via de app geprobeert en dat lukt ook niet dan geeft die aan dat ik mijn identiteit moet bevestigen maar omdat ik niet de zelfde naam gebruik die op me id kaart staat ben ik bang dat het niet gaat lukken en kom ook mijn messenger van Facebook niet in hopelijk kunnen jullie mij helpen

Mvg melissa

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
Gewijzigd door BobCCM op 18/08/2016 à 05:31
Beste Melissa,

De melding die je in beeld hebt gekregen is een van de nieuwe beveiligingsmaatregelen van Facebook om na te gaan of gebruikers daadwerkelijk de eigenaar zijn van de accounts waarop ze willen inloggen. Je hoeft niet per se een officieel identiteitsbewijs te gebruiken, er zijn verschillende mogelijkheden om jezelf te identificeren.

Op deze pagina legt Facebook je uit waarom en hoe je jouw identiteit kunt bevestigen.

Groeten,

Bob
CCM
0
Word lid