Rapporteren

Snapchat geblokkeerd [Opgelost/Gesloten]

Stel een vraag Swlab 1Gepubliceerde berichten donderdag 19 mei 2016Inschrijfdatum 19 mei 2016 Laatste deelname - Laatste reactie op 12 mei 2017 om 23:37 door Laartje
Ik heb een paar keer mijn wachtwoord verkeerd ingevoerd & mijn account is nu geblokkeerd.
Wat moet ik doen zodat mijn account weer gedeblokkeerd wordt?
Nuttig
+0
meer minder
Ik had destijds het zelfde probleem en vond hiermee de oplossing! https://s.snapchat.com/nl-NL/a/locked
remco1995 1Gepubliceerde berichten woensdag 1 maart 2017Inschrijfdatum 1 maart 2017 Laatste deelname - 1 mrt 2017 om 10:52
Ik heb perongeluk ingevuld dat ik 2 jaar oud was, vervolgens is mijn account geblokkeerd. ik ben 21 jaar oud en heb mijn ID-kaart en andere officiele documenten doorgestuurd om mijn leeftijd te bevestigen, ik krijg echter geen reactie op mijn mails. is er niet een telefoonnummer wat bij technische problemen gebeld kan worden?
Beantwoorden
Nina- 14 apr 2017 om 08:25
mijn snapchat account is ook daardoor geblokkeerd maar ik ben 17 jaar oud en mijn broertje heeft mij als 10 jaar oud gezet
Beantwoorden
Help anoniem- 1 mrt 2017 om 13:37
Ik ben 14 jaar ik gaf 12 jaar in nu is het geblokkeerd! Moet er zo snel mogelijk op! Ik doe met een aantal mensen snapdays!
Wie wil me helpen?
Pleace!
Beantwoorden
Mirjam- 5 mei 2017 om 09:42
Ik heb dat ook. KrijG je je account dan nooit meer terug ?
Beantwoorden
Laartje- 12 mei 2017 om 23:37
Kan iemand mij helpen? Ik heb me een jaar jonger ingevuld, maar heb nog allemaal foto's op mijn account staan. Hoe kan ik er weer op?
Beantwoorden
Nuttig
+0
meer minder
Beste allemaal.

En hier een algemene How-To over het 'unlocken' van je account:

Snapchat-account deblokkeren

Succes!

Met vriendelijke groet,
Het CCM-team
Plaats jouw mening
Nuttig
-1
meer minder
Bij mij ook en al mijn foto''s en vrienden. Maar kan ik mijn foto's nog ergens terug krijgen.
Plaats jouw mening

Leden ontvangen meer antwoorden dan anonieme gebruikers.

Als lid kun je jouw (aan)vragen nauwkeurig opvolgen.

Als lid heb je meer mogelijkheden.

Nog geen lid?

Schrijf je nu in, het is gratis en duurt minder dan 1 minuut!