Signaleren

Internet problemen op mn telefoon [Opgelost]

Stel uw vraag Spill1e 2Gepubliceerde berichten dinsdag 29 december 2015Inschrijfdatum 29 december 2015 Laatste deelname - Laatste reactie op 30 dec 2015 à 11:08
Ik zit met een probleem, als ik internet op mn telefoon krijg ik de hele tijd een pop up en die krijg ik niet weg... Pop up blokkering staat aan, maar dat helpt niets. Kan iemand mij helpen?

Hierbij een voorbeeld
Meer weergeven 
Nuttig
+0
minder meer
Owww en heb cc cleaner en clean master er al overheen gegooid en dat helpt ook niets. Die zeggen dat er niets aan de hand is
applefan_amstelveen 19Gepubliceerde berichten maandag 20 april 2015Inschrijfdatum 3 april 2016 Laatste deelname - 30 dec 2015 à 11:00
Hoi wat vervelend dat je last hebt van deze melding! Heb je al geprobeerd je telefoon te resetten?
Beantwoorden
Plaats een opmerking
Nuttig
+0
minder meer
Beste Spill,

Wat vervelend dat je last hebt van deze melding. Allereerst is het belangrijk dat je geen gegevens invult, aangezien het hier om een scam draait waarbij een SMS-abonnement afgesloten kan worden. Mocht je wel gegevens ingevuld hebben, kun je hier zien of je inderdaad een abonnement hebt afgesloten en hoe je die weer kunt opzeggen.

Om het probleem op te lossen, kun je het beste een back-up maken van je gegevens en je telefoon vervolgens terugzetten naar de fabrieksinstellingen, zoals Applefan hierboven al aanraadde.

Ik hoop dat het zo lukt. Veel succes!

Groetjes,

Eline CCM
Plaats een opmerking

Leden ontvangen meer antwoorden dan anonieme deelnemers.

Als u lid bent, kunt u uw (aan)vragen gedetailleerd volgen.

Als u lid bent, heeft u meer mogelijkheden.

Nog geen lid?

registreren, Het is gratis en het duurt minder dan één minuut!