Xbox one of ps4

Opgelost/Gesloten
robifrtt - 21 dec 2015 om 16:35
ps4gamer1980 Gepubliceerde berichten 36 Inschrijfdatum maandag 20 april 2015 Status Lid Laatste deelname 22 december 2015 - 22 dec 2015 om 17:16
Goedendag,
ik ben van plan om een nieuwe console te kopen maar ben aan het twijfelen tussen xbox one en ps4.
bij mijn console zal ik Fifa 16, watch dogs en GTA V kopen wie kan mij helpen met kiezen??
grt



2 reacties

TrowaD Gepubliceerde berichten 2921 Inschrijfdatum zondag 12 september 2010 Status Moderator Laatste deelname 27 december 2022
21 dec 2015 om 18:14
Hoi Robifrtt,

Het is en blijft een lastige (en gevoelige) vraag.

Een aantal zaken om over na te denken:

Belangrijkst is misschien wel waar je vrienden op spelen.

In het algemeen wordt de Xbox controller als de betere gezien, maar misschien vindt jij de Playstation controller wel prettiger.

Beide consoles hebben hun eigen exclusieve spellen.

De Xbox is iets groter, maar daardoor wel stiller en wordt hij minder warm.
Het besturingssysteem van Xbox is bijna 2x zo snel.
Xbox heeft Skype, Playstation heeft Spotify.

Helpt dit een beetje?
Misschien kun je aangeven wat je doet twijfelen?

Als het je weinig uitmaakt zou ik je de Xbox adviseren. De Playstation heeft sinds launch weinig progressie geboekt. De Xbox heeft een flinke verkoop achterstand, maar doen er daardoor alles aan om beter te worden.

Met vriendelijke groet,
Trowa
0
ps4gamer1980 Gepubliceerde berichten 36 Inschrijfdatum maandag 20 april 2015 Status Lid Laatste deelname 22 december 2015
22 dec 2015 om 17:16
Stiekem heeft TrowaD wel een beetje gelijk. Hoe dan ook denk ik als PS-fan dat de PlayStation 4 uiteindelijk de sterkere console is, en de line-up van spellen voor het komende jaar is ontzettend sterk. Moet trouwens toegeven dat de Xbox One verassend goed uit de hoek is gekomen en Microsoft doet inderdaad hard zijn best om marktaandeel te winnen.

De spellen die je zelf noemt zijn gewoon op beide consoles te spelen :)

Michiel
0
Word lid