Zweeds naar nederlands?

Opgelost/Gesloten
anke - Gewijzigd op 8 okt 2019 om 20:33
 anke - 24 okt 2015 om 20:59
Goedendag,
Het hotmail-account van één van de vluchtelingen die ik begeleid, geeft alle teksten in het Zweeds. Dit account is ooit in Zweden aangemaakt, maar mevrouw spreekt geen Zweeds, wel redelijk Nederlands. Hoe kan ik dit omzetten naar Nederlandse teksten?



Configuratie: Windows 7 / Firefox 41.0

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
22 okt 2015 om 17:51
Goedenmiddag,

De oplossing voor uw probleem is als volgt: u gaat naar www.outlook.com en logt u in via de inloggegevens van de betreffende persoon. Vervolgens onderin het scherm zult u in het midden de ingestelde taal zien staan. In het geval van onderstaande screenshot is dit Nederlands, in uw geval zal er Svenska zijn. Door hierop te klikken opent zich een nieuwe pagina met aan de linkerkant een lijst met talen. Selecteer hier nu Nederlands en klik onderaan de lijst op de blauwe knop met de tekst Spara om uw keuze te bevestigen.

https://content.screencast.com/users/RHCDijks/folders/Jing/media/7fb20d87-bf09-4692-a494-14639c3bb905/2015-10-22_1043.png

Door Outlook (Hotmail) nu opnieuw te openen zal de taal weergegeven van de site nu in het Nederlands moeten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid is Hotmail ook beschikbaar in de moedertaal van de vluchteling die u begeleidt, deze zou u dan ook in dezelfde lijst moeten kunnen vinden.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Bedankt! Dat ga ik met haar proberen volgende week als ze op het spreekuur komt.
0
Word lid