Snapchat deactiveren

Misseskoerd - Gewijzigd op 10 jan 2019 om 04:55
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 20 nov 2018 om 20:50
Hi daar! Ik had men Snapchat verwijderd maar nu wil ik die terug en telkens als ik inlog komt er te staan van dat we een mail hebben gestuurd maar ik weet niet op welke mail en heb men Snapchat echt nodig ... Oh my god ik ben zo hopeloos!

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
Gewijzigd op 20 nov 2018 om 20:50
Beste Misseskoerd

Voor het antwoord op je vraag kun je het beste even direct met Snapchat contact opnemen via de ondersteuningspagina.

Hier selecteer je onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

6
Word lid