Online Converter virus

Gesloten
willemdezoveelste Gepubliceerde berichten 3 Inschrijfdatum zondag 28 oktober 2018 Status Lid Laatste deelname 6 november 2018 - Gewijzigd op 8 jan 2019 om 05:11
willemdezoveelste Gepubliceerde berichten 3 Inschrijfdatum zondag 28 oktober 2018 Status Lid Laatste deelname 6 november 2018 - 6 nov 2018 om 18:30
Goedendag,

ik heb vrij veel last van advertenties en meldingen voor virussen onder de noemer van onlineconverter.
Hoe kan ik dit verwijderen?

Alvast bedankt voor de hulp.

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
29 okt 2018 om 20:44
Beste willemdezoveelste,

Het beste programma voor het opspeuren en verwijderen van dit soort virussen is Malwarebytes. Ik raad je persoonlijk aan om dit gratis te gebruiken programma te installeren en een scan uit te voeren, de kans is groot dat je computer nu al geïnfecteerd is en Malwarebytes kan daarbij helpen.

De nieuwste versie van Malwarebytes hier op de site van CCM te downloaden. Nadat je de scan hebt uitgevoerd en de gevonden bedreigingen verwijderd zijn, kun je ervoor kiezen om het programma Malwarebytes weer van de computer te verwijderen.

Groet,

Bob
CCM
1
willemdezoveelste Gepubliceerde berichten 3 Inschrijfdatum zondag 28 oktober 2018 Status Lid Laatste deelname 6 november 2018
31 okt 2018 om 18:40
Beste Bob,
eerst even... bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb die Malwarebytes geinstalleerd en laten draaien. Hij had één verdacht bestandje gevonden, die heb ik verwijderd. Maar het probleem is nog niet opgelost.
ik zal het Malwareprogramma nog een keer draaien, misschien helpt dat. Ik zie wel.
groet,
Willem
0
willemdezoveelste Gepubliceerde berichten 3 Inschrijfdatum zondag 28 oktober 2018 Status Lid Laatste deelname 6 november 2018
6 nov 2018 om 18:30
Helaas, het lukt niet om onlinevideoconverter te verwijderen.
Zijn er nog andere mogelijkheden?
Groet,
Willem
0
Word lid