Ik kan Gameroom niet installeren

Gesloten
peggykeij - Gewijzigd op 29 okt 2018 om 19:51
 peggykeij - 30 okt 2018 om 11:54
wat we ook doen we krijgen gameroom niet meer geinstalleerd op de pc

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
29 okt 2018 om 20:00
Beste peggykeij,

Zelf lukte het me wel om Gameroom te installeren, dus ik heb even een aantal forums moeten bezoeken om een mogelijke oplossing te vinden voor het installatieprobleem. Wat ik gevonden hebt is het volgende:

Download het installatiebestand op de site van Gameroom en ga vervolgens via Windows 10 naar het mapje waar het bestand wordt opgeslagen (meestal in Downloads). Klik vervolgens met de rechtermuisknop op het installatiebestand FacebookGameroom.exe en dan met de linkermuisknop op de optie 'Fix compatibility issue' of 'Compatibiliteitsprobleem oplossen' (het kan zo zijn dat de naam van de functie iets afwijkt van de namen die ik hier gegeven heb) en volg de instructies die dan op je beeldscherm verschijnen.

Hopelijk biedt dit de oplossing.

Groetjes,

Bob
CCM
0
nu heb ik gameroom wel weer kunnen instaleren heel fijn dank je, alleen blijft gardenscapes telkens foutmeldingen geven en telkens uitvallen.waardoor je telkens je levens en /of extra credits kwijtbent
0
Word lid