Per ongeluk internet explorer verwijderd

Gesloten
juriaan Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum woensdag 17 januari 2018 Status Lid Laatste deelname 17 januari 2018 - Gewijzigd op 6 feb 2018 om 14:06
juriaan Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum woensdag 17 januari 2018 Status Lid Laatste deelname 17 januari 2018 - 17 jan 2018 om 19:55
Ik heb per ongeluk Internet Explorer verwijderd. Het downloaden via de microsoft site lukt niet daar ik de melding krijg dat ik Windows 8.1 heb en dat Explorer daar al standaard op staat!
Vervelend dus want ik zou het graat terug willen hebben.
Wie heeft enig idee?

Juriaan

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
17 jan 2018 om 19:30
Beste Juriaan,

Waarschijnlijk staat Internet Explorer nog in je systeem zoals de website van Microsoft al aangeeft. Je kunt in de opdrachtbalk links onderin je scherm naast het Windows-icoontje even 'Internet Explorer' intypen om te kijken of het in de opties getoond wordt. Daar kun je het dan open. Je kunt ook even met je rechtmuisknop erop klikken om vervolgens in het menuutje de bestandslocatie te vinden en de snelkoppeling op je bureaublad te zetten.

Je zou het programma ook via de Control Panel moeten vinden, maar dat is uiteindelijk hetzelfde.

Laat ons weten of het gelukt is!

Groetjes,
Roel CCM
0
juriaan Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum woensdag 17 januari 2018 Status Lid Laatste deelname 17 januari 2018
17 jan 2018 om 19:55
Beste Roel,

Dank voor je snelle antwoord als eerste!
Het intypen linksonderaan in de zoekbalk ga alleen wat internet explorer links die naar de geschiedenis gingen; ik kwam daar niet verder mee.
Ik ben toen via het control panel en configuratiescherm gaan zoeken wat je zei; daar staat ook 'standaardprogramma's '
Onder 'standaardprogramma's instellen' kwam ik bij de eigenschappen van Internet, in het tabblad 'programma's' kon ik internetprogramma's instellen!
Super; het is gelukt, dank voor je reactie! :-)

Groetjes,
Juriaan
0
Word lid