Google Play Store gestopt

Opgelost
Lisbet Diepstraten - 23 sep 2017 om 10:30
 janhullegie - 24 mei 2018 om 19:51
Goedendag,


Krijg steeds het -Google Play Store is gestopt- en daaronder staat dan OK wat je aanklikt anders kom je er niet uit..wat moet ikdoen? In afwachting van uw reactie, m vr gr wytse
Bekijk ook:

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd op 24 sep 2017 om 03:10
Beste Lisbet,

Er zijn een aantal dingen die je kunt doen om dit probleem op te lossen:

Probeer de cache en gegevens van Play Store te legen. Dat doe je via:

Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > Google Play Store > Cache legen

en

Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > Google Play Services > Gegevens wissen

en

Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > Google Play Store > Updates verwijderen

en

Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > Google Play Store > Gegevens wissen


Verder kun je nog even je internetverbinding checken. Nieuw gedownloade apps uitzetten of verwijderen en de tijd en datum van je apparaat checken.


Laat ons weten of het hiermee gelukt is!

Met vriendelijke groet,
Roel CCM
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Dankjewel Roel! Het is gelukt na diverse door jou aangegeven tips..super
0
Super bedankt!!! Jouw advies opgevolgd en kreeg de melding of ik de fabriekinstelling playstore wilde... zo ook bij playservice... Yes me happy! Nogmaals super bedankt!!!
0
Paulvanstraaten Gepubliceerde berichten 4 Inschrijfdatum vrijdag 11 mei 2018 Status Lid Laatste deelname 19 mei 2018
11 mei 2018 om 15:22
Het lukt mij niet ,als ik ben ingelogd om naar accordeon muziek te kunnen coopieren naar mijn usb stick.
0
janhullegie
24 mei 2018 om 19:51
Hallo Roel, actie 1 en 2 lukken wel, maar de derde actie updates verwijderen lukt niet daar ik in de lijst geen updates heb staan
0
Word lid