Groep contactpersonen in Hotmail/Outlook

Gesloten
Luc Vanderper - Gewijzigd op 8 okt 2019 om 20:34
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 5 sep 2017 om 05:04
M'n vrouw werkt met outlook.com in vervanging van windows.live
Een groep contactpersonen maken gaat moeilijk en soms niet.
Ik maakte een testgroep die je ziet verschijnen in de contactadressen maar wanneer je een mail wil versturen naar deze groep komt wordt die niet geafficheerd.
Ook verschijnt er geen dropdownmenu naast 'mijn contactpersonen'.
Er verschijnt wel een optie 'lijsten' in een balkje maar wanneer je daarop de groep aanklikt kan je die enkel bewerken en niet aanstippen als te gebruiken om een bericht naartoe te suren.
Nochtans lukte het van 2 andere groepen om die wel te zien functioneen.
Ik volg d eprocedure zoals door jullie beschreven op nl.ccm.net/fac/2680-een-groep-contactpersonen-aanmaken-in-hotmail-outlook-com

Dank en vriendlijke groet,
Luc Vanderper
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
5 sep 2017 om 05:04
Beste Luc,

Een andere manier die in principe goed zou moeten functioneren is als volgt:

Ga naar outlook.com en open een nieuwe e-mail door in het menu bovenin op Nieuw te klikken. Vervolgens typt u in het veld Aan niet een e-mailadres, maar de naam van de groep contactpersonen naar waar u een mail wilt sturen. Bij het intypen van de eerste letters van de naam van de groep, zal de volledige naam vanzelf in beeld verschijnen. Door op de naam van de groep te klikken, worden alle contactpersonen in die groep vanzelf toegevoegd als ontvangers van het mailtje.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid