Hoe maak ik in een hotmail.nl domein aan?

Opgelost
WillemTell Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum vrijdag 30 juni 2017 Status Lid Laatste deelname 30 juni 2017 - Gewijzigd op 16 jan 2019 om 05:26
 Pieke - 21 apr 2020 om 23:48
Op mijn werk had iemand een verhuuraanvraag gedaan met een @hotmail.nl adres. Ik ben aan het zoeken geweest en weet inmiddels wel dat ze bestaan. Om te voorkomen dat mijn mail naar hetzelfde e mail adres, alleen dan .nl gaat wil ik i.p.v. mijn .com adres ook een .nl adres. Alleen...............hoe doe ik dit ?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
3 jul 2017 om 00:06
Naar mijn weten is het slechts tijdelijk mogelijk geweest om een outlook.nl- of hotmail.nl-adres aan te maken. Als je bijvoorbeeld naar deze link gaat, zie je dat nu alleen nog maar de extensie .com beschikbaar is. Mensen die destijds een account met de extensie .nl hebben aangemaakt, kunnen deze nog wel gewoon blijven gebruiken. Om die reden zul je vast nog weleens ergens een e-mailadres dat op hotmail.nl eindigt tegenkomen.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

6
Bedankt voor je antwoord Bob...
0
Maar ik moet nu opnieuw inloggen hoe moet dat dan
0
Word lid