Windows 7 prof start niet meer op

Gesloten
romfil1944 Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 26 januari 2015 Status Lid Laatste deelname 26 januari 2015 - 26 jan 2015 om 15:25
drborg Gepubliceerde berichten 3 Inschrijfdatum dinsdag 15 december 2015 Status Lid Laatste deelname 15 december 2015 - 15 dec 2015 om 12:43
Goedendag, ik heb op mijn pc windows 7 prof geinstalleerd. Ik had nogal last van
spyware en heb vervolgens Spyhunter aangeschaft en geinstalleerd.Het programma heeft kennelijk zo veel verwijderd, dat ik niet meer in windows kan opstarten.
Ik had geen or.opstartcd meer en heb via internet een retailversie met licentienr.gekocht en gedownload. Ik heb via winrar de uitgepakte bestanden op een dvd gebrand. De dvd start niet vanzelf op.Hoe maak ik nu een boottable dvd van het isobestand dat ik gedownload heb.

1 reactie

drborg Gepubliceerde berichten 3 Inschrijfdatum dinsdag 15 december 2015 Status Lid Laatste deelname 15 december 2015
15 dec 2015 om 12:43
Je moet het complete iso bestand op een dvd branden, dus niets uitpakken.
Verder in het bios van je pc de instelling van de opstartvolgorde wijzigen zodat de dvd speler als opstartmedium gebruikt wordt. Vaak zie je dan tijdens het opstarten een melding dat je de spatiebalk moet indrukken om vanaf dvd op te starten.
Suc6
0
Word lid