Snapchat heeft mij geblokkeerd.

Gesloten
lottedehaese - Gewijzigd op 7 mei 2017 om 18:44
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 8 mei 2017 om 22:55
Hey,
Mijn Snapchat-account is geblokkeerd omdat ik zogezegd niet voldoe aan de minimumleeftijd.
Deze ochtend vroeg Snapchat mij om mijn geboortedatum in te geven omdat ik binnen een week jarig ben en ze dan een taart naast mijn naam kunnen zetten.
Ik ben geboren in 1997 en heb dat in het begin ook opgegeven toen ik mijn account aanmaakte, maar vandaag moest ik dat ook doen dus ik heb de dag en maand juist ingegeven maar het jaar is wat fout gelopen, ik wou 1997 ingeven maar gaf 2004 in, ik weet ook niet waarom maar het liep wat vast enzovoort, en nog voor ik kon kijken of het juist was drukte ik op 'bevestigen' en toen gaf snapchat aan dat ik minimum 13 jaar moest zijn. Toen ik weer inlogde zei Snapchat dat mijn account geblokkeerd was en ik moest naar een site gaan en toen gaf die site aan dat mijn account permanent geblokkeerd is. Werkelijk voldoe ik aan de minimumleeftijd. Ik vind het heel spijtig want ik zit niet vaak op 'Social Media' maar Snapchat was nu juist wel de app waar ik het meest mee bezig was, mijn vraag is nu aan u:
Hoe kan ik mijn account weer deblokkeren want werkelijk voldoe ik aan de minimumleeftijd?
Graag ook een antwoord als het niet gaat.
Groetjes!

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
8 mei 2017 om 22:55
Beste lottedehaese,

We hebben hier een How-To geschreven die precies aangeeft wat je moet doen.

Laat ons weten of het gelukt is!

Met vriendelijke groet,
Het CCM-team
0
Word lid