Snapchat-account is tijdelijk geblokkeerd wegens app van derden

Gesloten
marcianojr Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 1 mei 2017 Status Lid Laatste deelname 1 mei 2017 - Gewijzigd op 21 jan 2019 om 06:08
 Erwinp - 31 mei 2017 om 12:23
Hallo mijn Snapchat-account is nu drie of vier dagen geleden geblokkeerd wegens het hebben van een app die aansluit op snapchat. Helaas duurt de blok veels te lang voor mijn gevoel en heb al alles geprobeerd en zelfs mijn wachtwoord veranderd, geüpdatet, de ontgrendellink ingedrukt waar naar je wordt verwezen, maar zelfs daar wordt aangegeven dat mijn verzoek niet kan worden verwerkt, heeft iemand alsjeblieft tips, mijn Snapchat-account is me
veel waard namelijk, alvast bedankt.

Mvg, Marciano
Bekijk ook:

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
4 mei 2017 om 04:59
Beste Marciano,

Wat vervelend dat je Snapchat-account geblokkeerd is. Over dit veelvoorkomende probleem hebben wij de volgende artikelen geschreven: account deblokkeren en geblokkeerd vanwege leeftijd. Hopelijk kunnen we hiermee een oplossing bieden!

Groetjes,

Bob
Team CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Beste Maciano,

Ik zit nu met exact hetzelfde probleem.
Ook al de mogelijke oplossingen geprobeerd om me account te deblokkeren.

Mijn vraag aan jou, is het je ondertussen gelukt, heb je weer toegang tot je account? Zo ja, hoe en zo nee, dan ga ik mijn account verwijderen.

Alvast bedankt!

Groet, E
2
Word lid