Tip: SD Card niet meer uit te lezen op PC?

Opgelost
VivianeHuygens Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 24 april 2017 Status Lid Laatste deelname 24 april 2017 - Gewijzigd op 25 apr 2017 om 21:13
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 25 apr 2017 om 21:12
SD Card Sandisk Extreme Plus 32 GB stopt plotseling en wordt niet meer herkend door Samsung S7 Edge. Geen enkele foto of movie meer zichtbaar in Galerij. Het kaartje kon op geen enkele manier meer worden uitgelezen op PC of laptop! Net als je denkt dat niets meer helpt ... heb ik mijn SD kaartje opgestuurd naar Duitsland -> https://recoverfab.de/ waar al mijn foto's van Nepal werden hersteld. Dit heeft een kostprijs maar opnieuw over al je verdwenen foto's kunnen beschikken is onbetaalbaar! Zeer snelle service en ze houden je van elke stap (van het ontvangen van je kaartje tot het eindresultaat) op de hoogte en je betaalt achteraf bij tevredenheid van de kwaliteit van je gerecupereerde foto's. In 92% van alle gevallen is herstelling mogelijk! Ik ben ontzettend blij dat ik op deze site, als alle hoop was vervlogen, ben terechtgekomen!

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
25 apr 2017 om 21:12
Beste VivianeHuygens,

Wat een goede tip. Ik pas je titel aan zodat meerdere mensen het zullen lezen.

Met vriendelijke groet,
Het CCM-team
1
Word lid