Was aan het gamen en plof zei mijn computer

Gesloten
jw - Gewijzigd op 31 mrt 2017 om 18:34
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 31 mrt 2017 om 18:43
Ik was aan het gamen en plof zei mijn computer. Er kwam wat rook en geur vrij. Weet iemand wat dat kan zijn of dat ik mijn computer weg kan doen.

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
31 mrt 2017 om 18:43
Beste jw,

Het is niet aan te raden om je computer opnieuw aan te zetten of hem weg te gooien, voordat iemand ernaar gekeken heeft.

Zeer waarschijnlijk was de voeding overbelast, maar het kan ook zijn dat het ventilatiesysteem niet goed werkt.

Hoe dan ook zul je je computer even naar een reparatiezaakje moeten brengen. Met een beetje geluk ben je met een paar tientjes klaar, maar afhankelijk van het probleem kunnen de kosten hoger liggen, zeker als het moederbord ook aangetast is.

Dus even naar de computerzaak bij jou in de buurt. Die zullen je verder kunnen helpen. Dan kun je altijd nog even beslissen of het handig is om je computer te verkopen en een nieuwe aan te schaffen of dat je het laat repareren.

Met vriendelijke groet,
Het CCM-team
0
Word lid