Facebook pagina ineens in het (waarschijnlijk) Arabisch

Gesloten
Sybill67 Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 6 maart 2017 Status Lid Laatste deelname 6 maart 2017 - 6 mrt 2017 om 09:19
 Sander - 28 jul 2023 om 20:29
Hallo,

Sinds een aantal dagen is mijn Facebook pagina in het Arabisch, in ieder geval in een taal met tekens waar van rechts naar links wordt gelezen. Van alles geprobeerd maar het lukt me niet om het weer terug te zetten in het Nederland.

Er zijn goede aanwijzingen te vinden op internet maar aangezien ik de taal totaal niet kan lezen weet ik dus nog niet hoe ik het terug moet zetten.

Wie kan mij helpen ?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
Gewijzigd door BobCCM op 7 mrt 2017 om 23:37
Dit is op te lossen door Facebook via de browser van je computer (dus niet de mobiele app) te openen. Zorg ervoor dat je niet aangemeld bent, even uitloggen!

Onderin beeld zie je dan een +-tekentje. Door daar op te klikken kun je de taal wijzigen.

Zie ook volgende artikel.

Groetjes,

Bob
CCM
0

Lekker dan. Mijn PC heeft even vakantie genomen ;-)

Maar wat is de oorzaak van dit probleem, waar blijkbaar niet alleen ik last van heb?

Als dit komt door een nieuwe versie, laat men dan eerst even kijken wat men doet, voor men wijzigingen uitrolt.

Op het werk ook, voor elke bug die men oplost komen er twee terug.

0
Word lid