Ms Publisher in het Nederlands

Gesloten
kurt - Gewijzigd door RoelCCM op 21 mrt 2017 om 04:32
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 21 mrt 2017 om 09:34
Ik zou heel graag de Publisher in het Nederlands willen downloaden. Het liefst de versie 2007, maar als ik dat installeer dan krijg ik veel reclame van het internet. Kunnen jullie mij uitleggen hoe je het de Nederlandse versie van het programma kan installeren voor Office 2007?
Hartelijk bedank
Kurt

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd op 25 mrt 2017 om 09:29
Beste Kurt,

Mocht je al een Office 2007 pakket hebben op een CD met de invoercode, dan kun je op deze pagina terecht.
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/einde-van-de-ondersteuning-voor-office-2010-3a3e45de-51ac-4944-b2ba-c2e415432789?ocid=office_sftwrdwlds_redir&ui=nl-nl&rs=nl-nl&ad=nl. Scroll hierin naar beneden, voer je code in en volg de stappen van de website. Een andere optie is om de CD nogmaals op te starten en in dat geval de optie handmatige instelling kiezen om vervolgens alleen Ms Publisher te installeren. Let er hierbij wel op dat je de taalinstelling op Nederlands zet.

Als je geen Office 2007 pakket hebt zou ik je aanraden om online of bij je computerzaak een Office-pakket te kopen. Het nieuwe Office365-pakket biedt de mogelijkheid om het een maand te proberen. Mocht je het toch niet willen, dan kan je de aankoop cancelen.

Het is een slecht idee om Ms-producten te downloaden van websites die ze gratis aanbieden. Vaak zijn die versies niet goed of krijg je er gratis een virus bij.

Een andere optie is om een Open Source-programma te downloaden. Een van de beste opties voor Ms Publisher is Sribus. Ik weet dan niet of ze het ook in het Nederlands aanbieden, maar je kunt er wel alles mee doen wat je in Publisher kunt doen. Klik hier voor de download-opties.

Ik hoop dat dit antwoord je verder geholpen heeft. Laat het ons weten!

Met vriendelijke groet,
Het CCM-team
0
Word lid