Hoe kun je zien of je geblokkeerd bent op Messenger?

Opgelost
isabelle - Gewijzigd op 8 jan 2019 om 05:48
 1300 carine carin - 10 okt 2017 om 06:17
Hoe kan je zien of iemand je blokkeert op Messenger?
Bekijk ook:

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd op 27 mrt 2017 om 15:47
Beste isabelle,

In het geval van Windows Live Messenger ga je naar de contactenlijst, vervolgens naar Extra en dan Opties. Daar klik je op Privacy. Je ziet dan twee rijen met namen. De namen in het rechter veld zijn personen die je zelf hebt verwijderd. De namen in het linker veld zijn diegenen die nog in je contactenlijst staan. Als je met je rechter muisknop op een naam klikt zie je de tekst Verwijderen. Als die tekst in dikke zwarte letters verschijnt dan betekent dit dat je door deze persoon reeds geblokkeerd bent. Als de letters licht grijs zijn, dan ben je nog niet geblokkeerd.

In Facebook Messenger zijn er verschillende mogelijkheden. Heb je recent nog een berichtje gehad van deze persoon, dan ben je waarschijnlijk niet geblokkeerd. Maar je kunt wel op Facebook inloggen en de persoon in kwestie opzoeken. Als je deze niet kunt vinden terwijl jij bent ingelogd is het mogelijk dat je geblokkeerd bent. Dit kun je dubbelchecken door de persoon in kwestie ook even via Google (typ Facebook en naam in) te zoeken of in te loggen op Facebook met een ander account en hem of haar dan te zoeken. Mocht je hem of haar dan wel vinden terwijl dat niet mogelijk was via jouw account, dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd.

Pas op: Soms is er een andere uitleg voor het feit dat je niet meer in contact kunt komen met iemand. Misschien ben je per ongeluk verwijderd of heeft iemand zijn of haar account opgeheven en je dat niet verteld. Sla dus niet meteen op tilt en wacht en probeer het een en ander voordat je tot een definitieve conclusie komt.
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

12
ik ben nu al 3 keer geblokkeerd binnen 6 weken op Messenger, vreemd het kan een paar uur of paar dagen duren nogal asociaal gedrag van Facebook/Messenger zomaar blokkeren zonder redenen. Ik reageer nergens op vind niks leuk praat alleen met mijn vrouw die stewardess is en weinig thuis is.
0
Hoe komt het dat ik mijn chat op Messenger kwijt ben als die persoon mij blokkeert?
0
Word lid