Error code 4 Free YTD

Gesloten
Luyte Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum woensdag 25 januari 2017 Status Lid Laatste deelname 25 januari 2017 - Gewijzigd op 31 mrt 2017 om 21:27
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 31 mrt 2017 om 21:32
Hallo,

ik gebruikte altijd FreeYTD om mijn muziek te downloaden van YouTube en een enkele maanden terug, omstreeks november, moest ik een update doen die maar niet wilde lukken. Ten einde raad heb ik het van mijn computer afgegooid om het daarna opnieuw te installeren maar kwam ik iedere keer uit op de foutmelding zoals in de titel vermeld staat.

Ik dacht dat er misschien een bug in de update was die bij de volgende update wel zou verholpen zijn maar dus blijkbaar toch niet. Ik heb het supportteam van FreeYTD hierover zelf ingelicht met een print screen erbij van de foutmelding en die zeiden mij dat ik een oude versie gebruikte en gaven mij een link met de laatste versie maar nog steeds hetzelfde probleem. Dus hoop ik hier op een redding...

Grtz

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
31 mrt 2017 om 21:32
Beste Luyte,

Het lijkt erop dat het programma niet volledig van je computer is verwijderd. Soms blijven onderdelen van het programma actief, bijvoorbeeld in je browser of andere programma's. Voor een zorgvuldige verwijdering kun je het programma Revo Uninstaller gebruiken. Als het lukt om je programma opnieuw te verwijderen, dan kun je het opnieuw proberen te installeren.

Een andere optie is om een alternatief programma te gebruiken. Op deze pagina vind je alle alternatieven.

Laat ons weten of het gelukt is!

Met vriendelijke groet,
Het CCM-team
0
Word lid