Verwijderde foto's en bestanden terughalen in WhatsApp

Opgelost
Gerard.groenen@hotmail Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 2 januari 2017 Status Lid Laatste deelname 2 januari 2017 - Gewijzigd op 4 jan 2019 om 00:04
roelblomsma Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 13 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 13 februari 2017 - 13 feb 2017 om 01:32
Goedendag. Ik heb via WhatsApp en mijn foto's bestanden en foto's verwijderd die ik wil terughalen. Hoe kan ik dat doen?

Bedankt alvast. Gerard.
Bekijk ook:

1 reactie

roelblomsma Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 13 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 13 februari 2017 22
13 feb 2017 om 01:32
Beste Gerard,

Als je je bestanden en foto's minder dan 7 dagen geleden hebt verwijderd, dan kun je ze gemakkelijke weer terugkrijgen.
1. Verwijder WhatsApp van je smart phone.
2. Installeer WhatsApp opnieuw.
3. Wanneer je opnieuw inlogt op WhatsApp, wordt je gevraagd of je je oude gegevens wil herstellen. Klik op 'ja'. Als het goed is heb je al je bestanden weer terug.

In het geval je je foto's meer dan een week geleden hebt gewist, dan wordt het wat lastiger. Voor Android kun je de File Managers and Explorers downloaden. Ga dan naar sdcard/WhatsApp/database en zoek de recovery copy met de datum waarop je de bestanden nog niet had gewist, Hernoem het msgstore.db.crypt12 en verwijder en installeer WhatsApp opnieuw op je telefoon. In het geval van IOS heb je een aantal recover apps die je kan downloaden van App Store, maar ze zijn niet allemaal gratis.

Het is sowieso altijd een goed idee om op je PC even een back-up te maken van je bestanden.

Ik hoop dat je met deze informatie je bestanden snel weer terug hebt!
22
Word lid