Mijn Google Chrome-bladwijzers zijn weg

herman855 Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum zondag 25 december 2016 Status Lid Laatste deelname 25 december 2016 - Gewijzigd op 16 jan 2019 om 04:33
 daan - 19 aug 2019 om 20:49
Goedendag. Gisteren 24 december 2016 kreeg ik het advies om mijn Desktop W10 opnieuw in te stellen middels het programma Aan de slag, ik koos de optie MET BEHOUD VAN BESTANDEN.

Na het instellen waren mijn Browsers en hun bestanden WEG. Op Chrome had/heb ik vele belangrijke Bladwijzers staan.

Vraag: is er een mogelijkheid om deze terug te krijgen?

Dank en groet. Herman 855.
Bekijk ook:

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
16 jan 2019 om 04:45
Voor de mensen die hetzelfde probleem ondervinden en niet de oplossing weten. Google Chrome maakt standaard een backup-bestand van alle bladwijzers. Helaas is dit bestand maar al te lastig te vinden. Hieronder lees je hoe je de bladwijzers kunt herstellen:

Om te beginnen, dien je Google Chrome te sluiten. Ga nu naar de Verkenner en navigeer naar de volgende map: C:\Users\Jouw gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default.

In deze map zal je een bestand zien staan met de naam Bookmarks en ook een bestand met de naam Bookmarks.bak. In laatstgenoemde bestand staat de recentste reservekopie van je bladwijzers.

Zorg er nu voor dat je het bestand Bookmarks verwijderd. Vervolgens klik je met de rechtermuisknop op Bookmarks.bak en vervolgens op Naam wijzigen. Verwijder nu het gedeelte .bak, zodat het nieuwe bestand de naam Bookmarks krijgt.

Zodra je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd, kun je Google Chrome opnieuw opstarten en zouden je bladwijzers hersteld moeten zijn.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

6
vraagje, bij users wat vul ik daar in en jouw gebruikersnaam wat vul ik daar in ? mijn emailadres of gewoon mijn naam ? ben wat dat betreft echt een leek met computers sorry
0
Word lid