Markeringen aanbrengen in PDF'jes

Opgelost/Gesloten
Boogje Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum woensdag 30 november 2016 Status Lid Laatste deelname 9 december 2016 - Gewijzigd door BobCCM op 30 nov 2016 om 19:21
Boogje Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum woensdag 30 november 2016 Status Lid Laatste deelname 9 december 2016 - 9 dec 2016 om 23:17
ik heb een kleine computer maar om pdf's, documenten te lezen, ok.
Niet altijd online. Toch frustreert me 1 ding: de pdf's zijn niet markeerbaar. Omdat ik vrije programma's gebruik. Adobe acrobat nr. 5 die nog prima functioneert, Calibre eveneens. Maar bestaat er een mogelijkheid om markeringen aan te brengen op een andere wijze?
Of notitie toe te voegen. Mijn oude computer is XP met 32 bits. Geld voor een nieuwe is er niet.
Dank je voor jullie hulp,
Boogje

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
30 nov 2016 om 19:25
Beste Boogje,

Onder volgende link hebben we een artikel geschreven over het aanbrengen van markeringen in PDF-bestanden. Hopelijk biedt dit een oplossing.

Ik weet niet met zekerheid of het gratis programma Foxit Reader ook met Windows XP werkt. Je zou het even kunnen proberen door het programma hier te downloaden.

Met vriendelijke groet,

Bob
CCM
1
Boogje Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum woensdag 30 november 2016 Status Lid Laatste deelname 9 december 2016
9 dec 2016 om 23:17
Dank je wel hoor Bob CCM, ik heb nu Foxit Reader gedownload op deze xp computer en ja hoor markering werkt, notities. Ik ben erg blij.

tot wederschrijfs.
Boogje, nieuwkomer op jullie site
0
Word lid